Gemeente Oldenzaal
Actueel nieuws
Algemene inkoopvoorwaarden gemeente Oldenzaal 2009 en inkoop- en
aanbestedingsbeleid
gepubliceerd op : 29-4-2009
Onlangs zijn in Netwerkstadverband nieuwe algemene inkoopvoorwaarden
vastgesteld, die gelijk zijn voor alle Netwerksteden. De voorwaarden
zijn voor iedere gemeente apart gedeponeerd en krijgen de naam van de
betreffende gemeente.
Het college van burgemeester en wethouders heeft op 10 maart 2009 de
algemene inkoopvoorwaarden vastgesteld. De voorwaarden van Oldenzaal
zijn op 17 april 2009 gedeponeerd bij de Arrondissementsrechtbank
Almelo onder depotnummer 18/2009.
Ook heeft het college onlangs het aangepaste inkoopbeleid vastgesteld.
In dit beleidsdocument zijn wijzigingen aangebracht van reeds door het
college vastgestelde zaken. Dit betreft de criteria voor afwijking van
het inkoop- en aanbestedingsbeleid, beleid en aanpak van duurzaam
inkopen en de algemene voorwaarden. Daarnaast zijn tekstuele
wijzigingen aangebracht om de leesbaarheid te verhogen.
Hier vindt u de algemene inkoopvoorwaarden en het aangepaste inkoop-
en aanbestedingsbeleid.