Priority
* Priority, @Voicetec en Massxess bundelen expertise in Contact
Center Alliance
Priority, @Voicetec en Massxess bundelen expertise in Contact Center
Alliance
De consumenten van vandaag hebben geen 9-tot-5-mentaliteit. Zij willen
direct antwoord op hun vragen. Op het moment dat zij dat nodig hebben
en via het kanaal dat zij kiezen: telefoon, e-mail, fax, sms of
videochat. Voor de organisaties die met hun Contact Center snel op de
wisselende behoeften van de consumenten willen inspelen, ontwikkelelen
telecomspecialisten Priority, @Voicetec en Massxess geavanceerd
maatwerk. De drie partijen lanceren een samenwerkingsverband onder de
naam Contact Center Alliance.
Contact Center Alliance
De Contact Center Alliance (CCA) levert Contact Centers in een
hoogwaardig netwerk. On Demand of On Premise. `De CCA analyseert een
probleem en ontwikkelt een Contact Center dat precies past', zegt
Arjen van der Spek, een van de initiatiefnemers van de CCA. `Elke
organisatie is uniek, elke klant heeft zijn eigen wensen. Een
standaardoplossing volstaat niet. Bijvoorbeeld: bij een jonge
doelgroep past contact via sms of videochat. Voor werkende mensen
kunnen e-mail of langere openingstijden een betere optie zijn. Het
bekijken van bereikbaarheid vanuit de klant; dat is onze focus.
Optimaal klantcontact en hoge klanttevredenheid is ons specialisme.'
Priority, @Voicetec en Massxess werken al jaren samen. Samen leverden
ze aan facilitaire en inhouse Contact Centers in de grootzakelijke
markt en in het MKB. In de Contact Center Alliance treden de drie
partijen voor het eerst gezamenlijk naar buiten om de voordelen van
specialisme, schaalgrootte en brede keuze te combineren.
@Voicetec
@Voicetec ontwikkelt op VoIP gebaseerde multi-channel contact centers
die op locatie geïnstalleerd worden. Ook is @Voicetec gespecialiseerd
in managementsystemen voor klantinteractie, zoals kennisbanken,
webselfservice en qualitymonitoring.
Massxess
Massxess levert communicatie- en bereikbaarheidsoplossingen vanuit een
hoogwaardig netwerk. Klanten hebben geen hardware nodig, maar loggen
in via een webapplicatie. Investeringen in hardware en onderhoud zijn
hierdoor overbodig.
Priority
Priority brengt haar netwerk mee in de alliantie. Gespecialiseerde
brancheteams leggen de verbinding tussen organisatie en techniek. Als
Nederlands' koploper in VoIP vernieuwt Priority constant de manieren
om spraak en data te integreren.
Wilt u informatie of heeft u vragen betreft de CCA? Neemt u dan
gerust contact op met Product Market Manager Arjen van der Spek of
klik hier voor de officiële CCA website.