Brussels Airlines

Brussels Airlines blijft inspanningen doen ondanks economische crisis

dinsdag 28 april 2009

Naar aanleiding van de succesvolle `Spaanse week' organiseert Brussels Airlines deze week een speciale `Italië actie'. Vanaf vandaag worden meer dan 200.000 stoelen aangeboden naar de Italiaanse bestemmingen in het Brussels Airlines netwerk en dit vanaf 49,99EUR (enkele reis, alles inbegrepen). Ondanks de economische laagconjunctuur blijft de Belgische luchtvaartmaatschappij inspanningen doen om haar klanten betaalbare vakanties aan te bieden.

Brussels Airlines wil zich onderscheiden van de anderen door in volle economische crisis speciale promoties aan te kondigen. Voortbordurend op het succes van de `Spaanse week' waarin 32.000 stoelen werden verkocht, biedt de maatschappij gedurende heel deze week een massa tickets aan verminderd tarief aan naar haar Italiaanse bestemmingen.

Klanten die op zoek zijn naar een betaalbare vakantie kunnen vanaf vandaag terecht bij hun reisagent of op de website www.brusselsairlines.com om hun vlucht te boeken. Tot zondagavond zijn er 200.000 tickets in b.light beschikbaar naar Milaan, Rome, Bologna, Venetië, Turijn of Napels vanaf 49,99EUR, enkele reis, alles inbegrepen. In tegenstelling tot de tarieven die door andere luchtvaartmaatschappijen worden gehanteerd, zijn deze tarieven echt `all-in' : alle taksen, de baggage, de keuze van de zetel en de check-in zijn in de prijs inbegrepen.

In het kader van de Italiaanse week worden ook twee wedstrijden georganiseerd voor de bezoekers van de website. De gelukkige winnaars kunnen gratis vliegen naar Italië. Surf naar www.brusselsairlines.com voor meer informatie en reservaties.

Geert Sciot, Vice President Communication
Email: gsciot (at) brusselsairlines.com

Julien Tilkens, External communication officer
Email: jtilkens (at) brusselsairlines.com

Brussels Airlines
b.house
Airport Building 26
Ringbaan
1831 Diegem, Belgium