Brussels Airlines blijft inspanningen doen ondanks economische crisis
dinsdag 28 april 2009
Naar aanleiding van de succesvolle `Spaanse week' organiseert Brussels
Airlines deze week een speciale `Italië actie'. Vanaf vandaag worden
meer dan 200.000 stoelen aangeboden naar de Italiaanse bestemmingen in
het Brussels Airlines netwerk en dit vanaf 49,99EUR (enkele reis,
alles inbegrepen). Ondanks de economische laagconjunctuur blijft de
Belgische luchtvaartmaatschappij inspanningen doen om haar klanten
betaalbare vakanties aan te bieden.
Brussels Airlines wil zich onderscheiden van de anderen door in volle
economische crisis speciale promoties aan te kondigen. Voortbordurend
op het succes van de `Spaanse week' waarin 32.000 stoelen werden
verkocht, biedt de maatschappij gedurende heel deze week een massa
tickets aan verminderd tarief aan naar haar Italiaanse bestemmingen.
Klanten die op zoek zijn naar een betaalbare vakantie kunnen vanaf
vandaag terecht bij hun reisagent of op de website
www.brusselsairlines.com om hun vlucht te boeken. Tot zondagavond zijn
er 200.000 tickets in b.light beschikbaar naar Milaan, Rome, Bologna,
Venetië, Turijn of Napels vanaf 49,99EUR, enkele reis, alles
inbegrepen. In tegenstelling tot de tarieven die door andere
luchtvaartmaatschappijen worden gehanteerd, zijn deze tarieven echt
`all-in' : alle taksen, de baggage, de keuze van de zetel en de
check-in zijn in de prijs inbegrepen.
In het kader van de Italiaanse week worden ook twee wedstrijden
georganiseerd voor de bezoekers van de website. De gelukkige winnaars
kunnen gratis vliegen naar Italië. Surf naar www.brusselsairlines.com
voor meer informatie en reservaties.
Geert Sciot, Vice President Communication
Email: gsciot (at) brusselsairlines.com
Julien Tilkens, External communication officer
Email: jtilkens (at) brusselsairlines.com
Brussels Airlines
b.house
Airport Building 26
Ringbaan
1831 Diegem, Belgium
Brussels Airlines