Cable&Wireless werkt samen met Regus om de kosten van bedrijven te verlagen
28/04/2009 09:05
PR Newswire
AMSTERDAM, April 28 /PRNewswire/ --
- Nieuwe ruimtes voor virtuele Videoconferencing vergaderingen bieden
bruikbaar alternatief voor zakenreizen
- Deze oplossing verlaagt de kosten, verhoogt de productiviteit en
vermindert de CO2-uitstoot van bedrijven
Cable? en Regus,de wereldwijde marktleider in het aanbieden van
flexibele werkplekoplossingen, hebben vandaag bekendgemaakt dat ze een
vijfjarig initiatief, ter waarde van 32 miljoen Britse ponden, zullen
verwezenlijken. In dit initiatief worden de bedrijfscentres van Regus
uitgerust met de toonaangevende Telepresence-ruimtes voor Videoconferencing
van Polycom.
De Regus locaties in de zakelijke wereldsteden, waaronder Londen, New
York, San Francisco, Chicago, Manchester, Mumbai, Moskou, Frankfurt, Parijs,
Shanghai, Sydney, Hongkong, Singapore en Tokio, worden uitgerust met deze
ruimtes die de toonaangevende bedrijven een echt alternatief voor zakenreizen
bieden.
Nu de economie er minder rooskleurig uitziet, proberen bedrijven hun
kosten te drukken, te concurreren en tegelijkertijd milieubewust te blijven
door hun CO2-uitstoot te verlagen. Met deze oplossing kunnen bedrijven deze
drie doelen bereiken zonder de hoge investeringskosten die vaak gepaard gaan
met de implementatie van beheerde high-end Videoconferencingoplossingen.
De ervaring van een persoonlijke vergadering - de kwaliteit van de
technologie zorgt ervoor dat vergaderingen op eenzelfde manier worden ervaren
als een werkelijke ontmoeting, met tot 10 collega's per locatie. Deelnemers
aan een virtuele vergadering worden levensgroot weergegeven. De aanwezigen
ervaren werkelijk oogcontact en geluid in surround stereo waardoor ze ook
lichaamstaal kunnen oppikken, wat voor een productieve vergadering van groot
belang is.
Een effectieve samenwerking wordt gegarandeerd doordat gebruikers door de
high defintion-technologie hun informatie op hun desktop kunnen delen met
andere locaties. Een internationaal technologiebedrijf heeft in het gehele
bedrijf videoconferencing van hoge kwaliteit geïmplementeerd en heeft
hierdoor haar meest recente serie producten naar schatting negen maanden voor
de geplande datum op de markt gebracht; hiermee heeft dit bedrijf US$ 17
miljoen kunnen besparen.
Toegankelijk voor ieder bedrijf - Hoewel high definition
Videoconferencing heel handig kan zijn, zijn de huidige budgetten vaak
ontoereikend om een dergelijke ervaring van een persoonlijke ontmoeting te
bekostigen. Door deze deal met Regus kunnen zowel kleine, middelgrote als
grote bedrijven voor een fractie van de kosten de vruchten van deze
technologie en de daarmee gepaard gaande voordelen plukken.
Hoewel sommige grote bedrijven zich de aanschaf van apparatuur voor
Videoconferencing kunnen veroorloven, gebeurt dit slechts voor een gering
aantal van hun belangrijkste locaties. Door middel van deze nieuwe
mogelijkheid is het mogelijk deze diensten aan te bieden voorbij de grenzen
van de bestaande locaties en het bedrijf. Door gebruik te maken van de
omvangrijkere aanwezigheid van Videoconferencing van Regus en Cable?
wordt voor bedrijven de weg bereid voor de verbetering van communicatie
tussen bedrijven.
Systeem van 'Gemeenschappelijke Belangen' - het volledige potentieel van
deze technologie kan van groot nut blijken wanneer verschillende instanties
met elkaar kunnen communiceren via dezelfde levensechte ervaring. Dit wordt
mogelijk gemaakt door het systeem van 'Gemeenschappelijke Belangen' van
Cable?. Zakelijke leden kunnen - door zich aan te melden - in contact
treden met hun gemeenschap van belanghebbenden (klanten en leveranciers) door
middel van Videoconferencing, zonder dat daarvoor een persoonlijke ontmoeting
nodig is. Dit levert veel bijkomende voordelen op:
-- Ontwikkeling van een sterkere integratie van de toeleveringsketen
-- Versterking banden met leidinggevenden
-- Creatie van meer efficiëntie in het bedrijf
-- Versterking van de samenwerking
Locaties en diensten ter plaatse - De technologie voor Videoconferencing
en de 24-uurs helpdesk, beheerd door Cable?, evenals de locaties en
diensten op de locaties die door Regus worden verzorgd, bieden alle
gebruikers een hoogstaande bedrijfservaring. Daarnaast is het een zeer
voordelig alternatief voor zakelijke reizen.
Het unieke alomvattende ontwerp dat tot in detail uitgedacht is, stelt
gebruikers in staat zich te richten op zaken doen, zonder zich zorgen te
maken om de technologie.
Betaling op basis van gebruik - de ruimtes kunnen wanneer nodig per uur
gehuurd en betaald worden en zullen vanaf de zomer van 2009 wereldwijd
beschikbaar zijn.
Algemeen directeur van Regus, Mark Dixon, zei: "Wij weten, als 's werelds
grootste aanbieder van studio's voor Videoconferencing, dat onze klanten de
voordelen van deze laatste technologie waarderen en ernaar uitzien dit
product te gebruiken. Bedrijven die dit virtuele hulpmiddel gebruiken,
besparen daarmee tijd en geld op zakelijke reizen en verminderen tevens hun
invloed op het milieu. Wij veranderen de manier waarop mensen vergaderen door
diensten aan te bieden waarmee ze hun prestaties kunnen optimaliseren."
Algemeen directeur van Cable?, Europa, Azië en de VS, Jim Marsh,
zei: "Voor veel bedrijven betekent dit een nieuwe werkwijze maar het is een
methode die meteen zorgt voor kostenbesparingen en een verbeterde
productiviteit. Cable? Video Conferencing stelt nieuwe klanten in
staat hun werkwijze te veranderen en maakt het voor bestaande gebruikers van
videoconferencing mogelijk hun aanwezigheid uit te breiden zonder dat
daarvoor grote investeringen in apparatuur nodig zijn. Cable? is met
dit product de belangrijkste speler op de Britse markt en met deze deal
kunnen wij onze klanten in staat stellen dit product over de hele wereld te
gebruiken.
Opmerkingen voor redacteurs
Afbeeldingen
Jpeg-afbeeldingen zijn beschikbaar
Over The Regus Group
Regus is wereldmarktleider in het aanbieden van flexibele oplossingen
voor werkplekken. Regus beschikt over producten en services die uiteenlopen
van volledig ingerichte kantoorruimtes tot professionele vergaderruimten,
business lounges en het grootste netwerk van studio's voor videoconferencing.
Regus biedt een nieuwe manier van werken, of dit nu van thuis uit, onderweg
of vanuit een kantoor is.
Naast klanten als Google, GlaxoSmithKline, en Nokia verleent Regus
diensten aan duizenden groeiende kleine en middelgrote ondernemingen, die hun
kantoor- en werkplekbehoeften uitbesteden aan The Regus Group.
Meer dan 400.000 klanten profiteren elke dag weer van de producten en
diensten die Regus aanbiedt op 1.000 locaties, in 450 steden in 75 landen.
Het stelt individuen en ondernemingen in staat om te werken waar, hoe, en
wanneer zij dat willen.
Zie www.regus.nl voor meer informatie.
Over Cable?
Cable? is een van 's werelds toonaangevende internationale
communicatiebedrijven. Het voert zijn activiteiten uit via twee
onafhankelijke bedrijfseenheden: Europa, Azië & VS en CWI Group (voorheen
International).
De bedrijfseenheid voor Europa, Azië & VS levert bedrijfs- en
carrieroplossingen aan de grootste gebruikers van telecomdiensten in het VK,
de VS, het Europese vasteland en Azië. Met ervaring in de levering van
verbindingsdiensten aan 153 landen - en het plan het eerste door haar klanten
gedefinieerde bedrijf voor communicatiediensten te worden - richt het bedrijf
zich erop haar klanten ongeëvenaarde diensten aan te bieden.
CWI Group bezit en exploiteert toonaangevende regionale telecombedrijven.
Het bedrijf heeft haar hoofdkantoor in Londen en exploiteert bedrijven via
vier regionale vestigingen, de Caraïben, Panama, Macau en Monaco & Eilanden,
en levert diensten en efficiëntie van wereldklasse. CWI Group is een
full-service telecombedrijf dat zowel mobiel, breedband en binnenlandse en
internationale vaste telefoondiensten, als bedrijfs- en beheerde
dienstoplossingen levert.
Meer informatie over Cable? is te vinden op http://www.cw.com
Nathalie Renson van Regus, +33-1-70-92-39-37, nathalie.renson@regus.com; of Katie Dove, Cable?, +44-(0)1344-818-888, Katie.Dove@cw.com
-