23-04-2009
Fatima Bouchrit klantmanager van het jaar
Fatima Bouchrit casemanager Werk en Handhaving van Arbeidsmarkt en
Sociale Zaken (AmSZ) is gekozen tot Klantmanager van het jaar 2009.
Fatima ontving gisteren tijdens de Nationale Klant Managementdag 2009
uit handen van Ella Vogelaar de prijs; een studiereis naar Zuid
Afrika. Ook Annemarie Bruin van AmSZ was genomineerd voor deze prijs.
Fatima heeft de prijs gekregen voor haar inzet in het project
"Motivatie interventie voor alleenstaande ouders". Fatima heeft daarin
een nieuwe methodiek neergezet voor alleenstaande ouders die een grote
afstand hebben tot de arbeidsmarkt en al lang een bijstandsuitkering
ontvangen. Haar klantgerichtheid, stimulerende en enthousiasmerende
rol in het multidisciplinaire team wordt geprezen. Zij heeft in dit
project goede resultaten laten zien en heeft voor de groep
Roma-vrouwen een passend traject naar Werk bedacht. Door haar
aanhoudende en overtuigende manier van communiceren naar het team
Regie, heeft dit geleid tot specifieke inkoop van een traject voor
Roma-vrouwen. Fatima gaat dit jaar een ambassadeursrol vervullen voor
het vak van Klantmanager in het algemeen en de methode van de Gemeente
's-Hertogenbosch in het bijzonder. Wij zijn er heel trots op dat
Fatima is gekozen en geven haar alle ruimte om de ambassadeursrol goed
te kunnen vervullen.
Nationale klant managementdag
De prijs en de Nationale Klant Managementdag is een initiatief van
Keyzen (human resource oplossingen) en is bedoeld voor medewerkers
binnen de Sociale Zekerheid, gemeenten, CWI en UWV. Medewerkers worden
door derden voor de prijs voorgedragen. Na een eerste selectie zijn er
drie kandidaten overgebleven, waaronder twee medewerkers van de
gemeente 's-Hertogenbosch. Dit jaar heeft Keyzen een studiereis naar
Zuid-Afrika aan de winnaar aangeboden. Het gaat om een
"studie-leer-participatie ervaring" die wordt georganiseerd door de
Stichting The Learning Journey uit Sint-Michielsgestel.
Gemeente 's-Hertogenbosch