Ingezonden persbericht
PERSBERICHT
22 april 2009
Tele'Train in real time customer feedback!
Tele'Train heeft de Verint Performance Foundation verder uitgebreid met applicaties voor de besturing van uw Customer Experience Management. Door het gebruik van de nieuwe module Customer Feedback heeft u real time inzage in de ontwikkeling van uw klantbeleving.
Veel organisaties zijn actief met Quality Monitoring om de kwaliteit van klantcontact te beheersen. Door deze informatie te koppelen aan de daadwerkelijke klantbeleving ontstaan er mogelijkheden om uw echte kwaliteit in kaart te brengen. Door de constateringen vanuit Quality Monitoring en Customer feedback te combineren, kunt u gericht inspelen op veranderingen in klanttevredenheid, kwaliteitsverhogende acties doorvoeren en uw FAQ aanpassen om de meest optimale vorm van communicatie te vinden.
Door de introductie van Customer Feedback benadrukt Tele'Train nogmaals het belang van tevreden klanten. Volgens Jeroen Voswinkel, directeur Tele'Train Software is deze module een waardevolle aanvulling op de al bestaande performance suite. "Het combineren van Quality Monitoring data met de daadwerkelijke klantbeleving geeft een organisatie de mogelijkheid serviceverlening tot het hoogste niveau te laten stijgen"
Onder begeleiding van ervaren consultants zijn de eerste trajecten inmiddels gestart en wordt het volledige proces van kwaliteitsmeting en klanttevredenheid gestructureerd.
Over Tele'Train BV
Tele'Train, opgericht in 1997, is marktleider in performance management oplossingen voor klantcontact centers en met name gespecialiseerd in het optimaliseren van het één op één klantcontact. Tele'Train onderscheidt zich hierin door een integrale aanpak, waarbij de mens centraal staat. Tele'Train is continu bezig met vernieuwingen.
----------