Business Editors
MELVILLE, N.Y.--(BUSINESS WIRE)--Apr 21, 2009-- CosmoCom biedt de meest vergaande update ooit, waarmee geïntegreerde klantencommunicatie in de gehele onderneming mogelijk wordt.
CosmoCom kondigt vandaag de introductie aan van Versie 6 van CosmoCall Universe CCU. De nieuwe software release is de meest vergaande en ingrijpende serie van veranderingen en uitbreidingen op de unified IP-contactcenter suite in onze geschiedenis. Zoals alle software releases is Versie 6 beschikbaar zonder additionele kosten voor klanten van CosmoCom. Dit in het kader van het Software Assurance-programma voor bestaande software licenties. Versie 6 bevat ook nieuwe, optionele mogelijkheden die als nieuwe functionaliteit voor klanten beschikbaar zijn. Een live demo van de nieuwe versie is op verzoek beschikbaar voor gekwalificeerde of potentiële klanten via www.cosmocom.com/to/v6demo.
De voor onze bedrijfstak toonaangevende innovaties en ontwikkelingen in CCU Versie 6 bieden CosmoCom-klanten belangrijke mogelijkheden en zakelijke voordelen op het gebied van:
- Unified Customer Communications
- Contactcenter mobiliteit
- Real Time Reporting en Analytics
- Virtuele Outbound Calling
- Screen Recording en Multimedia Call Recording
- Integratie met Microsoft Outlook
Voor gedetailleerde informatie over deze innovatiegebieden, klik hier.
“De uitdrukking die CosmoCom in het jaar 2000 introduceerde – Unified Customer Communications – is de meest beknopte manier om Versie 6 te beschrijven,” zegt Ari Sonesh, CosmoCom’s Chairman en CEO. “De mogelijkheden van CosmoCall Universe rijken nu veel verder dan de muren van het conventionele contactcenter en omvat alle klantcommunicatie in de onderneming. Eén compleet platform, vanaf het begin de sleutel van ons product, kenmerkt ons gehele aanbod. CosmoCom is er trots op, om nu een dergelijk belangrijk en veelomvattende reeks van verbeteringen te introduceren. Wij verwachten dat wij dankzij deze innovaties als een van de sterkste spelers in de contactcenter-markt uit deze uitdagende economisch periode tevoorschijn zullen komen.”
Over CosmoCom
CosmoCom™, internationaal marktleider in Contact Center Consolidation 2.0, is toonaangevend in het leveren van IP-contactcenter platformen voor ondernemingen met de meest grootschalige en complexe eisen. Tevens voor het consolideren van meerdere locaties, onshore, offshore, en home-shore agenten, formele en informele agenten, eigen en uitbestede activiteiten, meerdere communicatiekanalen en meerdere applicaties. Organisaties kunnen profiteren van alle voordelen van Consolidation 2.0 door CosmoCom-technologie zelf in te zetten, of voor toepassing van specifieke of gedeelde basis met een service provider te werken die het hosted CosmoCom-platform aanbiedt. Klanten van CosmoCom zijn Fortune-ondernemingen uit de hele wereld en service providers zoals KPN Newtel Essence, Mtel, BT, Deutsche Telekom, Orange Business Services, Telefonica, NTT, Tata, PLDT, Verizon, en vele anderen. CosmoCom is de meest geselecteerde leverancier van hosted contactcenter-platformen door toonaangevende telcos wereldwijd. Bezoek www.cosmocom.com voor meer informatie.
Alle hierin vermelde producten of diensten zijn handelsmerken van hun respectievelijke eigenaren.
Foto / Multimedia Library informatie: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=5944508&lang=nl
CONTACT:
CosmoComKathy Salt
ksalt@cosmocom.com
+1 631-940-4297
of
Arthur Germain
Communication Strategy Group
+1 631-239-6335
agermain@gocsg.com