Ingezonden persbericht


Persbericht

Nieuwegein, 21 april 2009

Taft verkoopt unieke Ford Mustang voor goed doel

De opvallende Ford Mustang, bekend van de TV reclame en promoties voor Taft Titane Gel staat te koop! De opbrengst van dit icoon uit de Amerikaanse auto-industrie zal volledig gaan naar de Doe Een Wens Stichting.

De Ford Mustang is in 2006 gestyled ter promotie van Taft Titane Gel. Na jaren trouwe dienst geleverd te hebben voor de welbekende ijzersterke gel biedt Taft de auto nu te koop aan. De Mustang komt uit 1966 en is uitgerust met een V8 motor. Het is een auto voor de echte liefhebber. De auto zal vanaf 22 april voor heel Nederland te koop worden aangeboden via Marktplaats.nl. De bieding zal sluiten op 6 mei.

Taft Titane Gel is de meest verkochte gel van Nederland. Taft is tevens het grootste hairstylingmerk in Nederland. De Doe Een Wens Stichting Nederland vervult al bijna 20 jaar de liefste wensen van ernstig zieke kinderen.

Voor meer informatie kunt u kijken op Marktplaats.nl of mailen naar: taftmustang@hotmail.com. We houden het biedingproces voor u nauw in de gaten.

Al meer dan 130 jaar is Henkel marktleider in merken en technologieën die het leven van de mensen gemakkelijker, beter en aangenamer maken. Henkel is actief in drie strategische domeinen, - Cosmetica, Was- en reinigingsproducten, en Adhesive Technologies - en is één van de ondernemingen in de Fortune Global 500. Meer dan 60 % van de totale Henkel omzet wordt gerealiseerd in consumer goods, terwijl de industriële markt goed is voor bijna 40 %. In 2008 realiseerde Henkel een omzet van 14.131 miljoen euro en een bedrijfsresultaat van 1.460 miljoen euro. Wereldwijd zetten meer dan 55.000 medewerkers zich dagelijks in om Henkels bedrijfsslogan - "A Brand like a Friend" - waar te maken. Zij zorgen ervoor dat mensen in meer dan 125 landen kunnen vertrouwen op de merken en technologieën van Henkel.

In 2009 bestaat Schwarzkopf 111 jaar. Dit 'megabrand' (afzender van onder andere de retail merken Taft Styling, Vital Colors, Gliss Kur en Schwarzkopf Shampoo en de salonmerken Bonacure en OSiS) staat al 111 jaar voor vernieuwing en superieure kwaliteit. Het begon in 1898 met de kleine drogisterij van scheikundige Hans Schwarzkopf in Berlijn. Al snel volgde baanbrekende innovaties: Schwarzkopf bracht als eerste een vloeibare shampoo op de markt en introduceerde als eerste de haarlak. Schwarzkopf blijft innoveren: inmiddels is Schwarzkopf een absolute topspeler in de wereldwijde haar-markt en uitgegroeid tot het grootste merk binnen Henkel.