Hoog online bereik MYbusinessmedia
21/04/2009 09:13
MYbusinessmedia B.V.
In één jaar heeft MYbusinessmedia een online bereik van ruim 1,7 miljoen pageviews en 350.000 unieke bezoekers (ondernemers) gerealiseerd.
Mybusinessmedia heeft in no time een bijzonder hoog bereik binnen het MKB (diverse markten - van Fashion tot Engineering) gerealiseerd met compleet nieuwe websites van reeds lang bestaande topmerken! Zo behoort MYbusinessmedia binnen twee jaar tijd inmiddels al tot de top 5 van B-to-B uitgeverijen.
De nieuwe corporate website van MYbusinessmedia weerspiegelt dit onder andere met een helder overzicht van de multimediale communicatiemogelijkheden voor mediabureaus en adverteerders die zich richten op het MKB.
MYbusinessmedia is in twee jaar uitgegroeid tot een multimediale uitgeverij die behoort tot de top 5 grootste vakbladuitgeverijen van Nederland zo blijkt uit onlangs gepubliceerd onderzoek van MediaFacts. De rode draad van de producten is ondernemerschap en de focus ligt op 'Online First'. Inmiddels heeft MYbusinessmedia maandelijks meer dan 1,7 miljoen pageviews en maar liefst 350.000 unieke bezoekers. Verwacht wordt dat in juli de 2,0 miljoen pageviews worden bereikt. Grote generieke adverteerders als Ohra, Citroen, Dekatel en Nespresso hebben dit unieke MKB podium al weten te vinden.
MYbusinessmedia streeft ook in 2009 naar expansie van haar online bereik. Het bedrijf zal er in haar beleid voortdurend op gericht zijn om traditionele uitgeefconcepten te migreren naar online content en services. Geïntegreerde oplossingen en consultancy maken hier ook deel van uit.
Uit verschillende onderzoeken is gebleken dat de effectiviteit van (offline) communicatie gekoppeld aan SEO tot betere resultaten/conversie leidt. Offline adverteren, online communicatie en SEO zijn dus onlosmakelijk met elkaar verbonden en MYbusinessmedia integreert deze vormen in al haar communicatievoorstellen voor haar klanten.
Mybusinessmedia legt veel nadruk op de ontwikkeling van sterke merken; het uitbouwen en versterken van deze posities en het multimediaal inzetten van de merken. De 11 marktleidende vakbladen en 15 websites zijn verdeeld over de clusters Automotive, Engineering, Fashion, Trading en Water. ("Brands are the center of the integrated media model / multi channeling"). Op www.mybusinessmedia.nl is meer informatie over het bedrijf en haar strategie te vinden.
http://www.mybusinessmedia.nl
http://www.mybusinessmedia.nl/