Consumentenbond
---
17 april 2009
450 probleemdossiers Telfort en Ziggo
In drie weken tijd hebben ruim 450 leden van de Consumentenbond hun
klachten over Telfort of Ziggo aangemeld bij de groepsactie van de
Consumentenbond. Deze leden zijn vaak al lang verstoken van een
internet- of telefoonverbinding of hebben regelmatig te maken met
storingen. Ondanks herhaalde contacten met een van beide providers
bleven hun klachten tot nu toe onopgelost. De bond heeft met beide
providers de afspraak dat deze klachten nu binnen twee weken worden
opgelost en de eerste signalen daarvan zijn hoopgevend.
Van de 450 probleemdossiers is 55% afkomstig van Ziggo en de rest van
Telfort. Leden met klachten over de combidienst internet en vaste
telefonie (geen televisie of mobiel bellen) kunnen hun klacht nog tot
en met 17 mei voorleggen en deelnemen aan deze groepsactie. Aanmelden
kan via de website van de bond. Deze actie is bedoeld voor consumenten
die ondanks het direct aanspreken van Telfort of Ziggo nog steeds
klachten hebben.
---