Gemeente Apeldoorn

Laat je horen!
Praat mee over de binnenstad
op 21 en 22 april debatteren in het stadhuis
of op www.apeldoorn.nl/binnenstad^

Ondernemersbijeenkomst 'Inkoop en Aanbestedingen'

Op woensdag 15 april a.s. organiseert de gemeente Apeldoorn, in samenwerking met MKB-Midden Nederland en de Kamer van Koophandel Oost Nederland, een ondernemersbijeenkomst over 'Inkoop en Aanbestedingen'.

De gemeente Apeldoorn besteedt jaarlijks voor circa 160 miljoen euro aan producten en diensten. Enkele voorbeelden daarvan zijn beveiliging, automatisering, catering en infrastructurele werken. Het college kan zich voorstellen dat bij ondernemers vragen leven over de wijze waarop de gemeente diensten inkoopt en producten aanbesteedt. Diverse sprekers uit zowel het bedrijfsleven als de overheid vertellen hier meer over tijdens deze ondernemersbijeenkomst. Naast het informatieve karakter van de avond is er volop ruimte om met elkaar te discussiëren over dit onderwerp.

De bijeenkomst vindt plaats van 19.30 - 22.00 uur in het Stadhuis, Marktplein 1 (zaal is open om 19.00 uur). Aanmelden voor de bijeenkomst kan door een e-mail te sturen aan d.engel@apeldoorn.nl of via telefoonnummer (055) 580 2280.

Programma:

19.00 uur Zaal open, ontvangst met koffie en thee 19.30 uur Toelichting op het programma
Henk Wijnsma, voorzitter
19.35 uur Openingswoord door de wethouder
Wethouder Paul Blokhuis
19.45 uur MKB en het aanbestedingsbeleid: knelpunten en kansen Hans Bakker, regiomanager MKB-Midden Nederland 19.55 uur Gelegenheid tot vragen
20.00 uur Inkoop- en aanbestedingenbeleid van de gemeente Apeldoorn Xandra van Lipzig, teamleider Inkoop gemeente Apeldoorn 20.10 uur Gelegenheid tot vragen
20.15 uur Aanbesteden vanuit het perspectief van de ondernemer Apeldoornse ondernemer aan het woord 20.25 uur Gelegenheid tot vragen
20.30 uur Gelegenheid tot discussie en afsluiting Henk Wijnsma, voorzitter
21.00 uur Informeel gedeelte
22.00 uur Einde bijeenkomst

Einde persbericht.