Ingezonden persbericht


Amsterdam, 14 april 2009

PCM Media hoofdsponsor ADCN

PCM Media is hoofdsponsor geworden van de ADCN. Specifiek sponsort PCM Media de bekroning 'Geïntegreerd', de categorie voor geïntegreerde campagnes. Hiermee onderschrijft PCM Media het belang van de 'Lamp' als de meest gerenommeerde reclameprijs van Nederland en tegelijkertijd haar visie op het reclamevak.

Wouter van der Meulen, directeur PCM Media: 'Iedere Nederlandse professional in reclame en vormgeving kent De Lamp. Ieder jaar is het weer spannend aan wie de Lampen worden uitgereikt. Dit is voor ons een uitgelezen moment om onze aanwezigheid en rol in de communicatiewereld te bevestigen. We hebben ervoor gekozen om een niet-traditionele dagbladcategorie te sponsoren, de prijs voor geïntegreerd. Dit onderstreept dat wij meer dan print alleen aanbieden en denken in totaaloplossingen voor onze klanten. Bovendien past het karakter van deze prijs goed bij onze opiniërende en innoverende doelgroep.'

Bernd Weeke, penningmeester ADCN: 'Wij zijn heel blij met de komst van PCM Media als hoofdsponsor van de ADCN. Het is prettig te zien dat juist in deze tijden gekozen wordt voor het steunen van creatie als hét middel om merkwaarde te creëren en op te vallen. On a personal note: in 1995 pleitte ik in het Reclame Jaarboek voor het instellen van een categorie Geïntegreerd. Het heeft nog even geduurd maar het is duidelijk dat deze categorie steeds belangrijker wordt.'

Meer informatie (

Ingezonden persbericht