Ingezonden persbericht


Malaysia Airlines opnieuw beoordeeld als '5 Star Airline'

Schiphol, 14 april 2009

De Maleisische luchtvaartmaatschappij Malaysia Airlines is voor het vierde opeenvolgende jaar betiteld als '5 Star Airline' door Skytrax Research, het toonaangevende onderzoeksbureau voor de luchtvaartindustrie.

Malaysia Airlines is onderworpen aan een uitgebreid Quality-Cost-Value-Satisfaction (QCVS) onderzoek, uitgevoerd door Skytrax in november en december vorig jaar. Hierbij werd voor Malaysia Airlines het hoogste productniveau vastgesteld in de verschillende onderzoekscategorieën, zoals comfort, in-flight entertainment, onboard catering, efficiëncy en kwaliteit van het cabinepersoneel.

Het QCVS onderzoek heeft zowel langeafstandsvluchten als regionale vluchten beoordeeld.

Huib Gorter, Regional Manager Continental Europe van Malaysia Airlines: "Wij zijn zeer trots op het feit dat we onszelf wederom '5 Star Airline' mogen noemen. Deze onderscheiding bewijst de continue inzet van alle medewerkers om de passagiers op alle fronten van dienst te zijn en ons streven als luchtvaartmaatschappij om de bijzondere Maleisische gastvrijheid aan de passagiers over te brengen."

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de marketing afdeling van Malaysia Airlines op telefoonnummer: 020-5216282 of met Ocky Wiemeyer / Ilse Hage van Improve Communication Network: Telefoon: 020-7155330. E-mail: info@improve-network.com