Gemeente Alphen aan den Rijn
uitgebreid
Dienstverlening Wmo-loket uitgebreid
De toegankelijkheid van het Wmo-loket is verbeterd en er zijn extra
spreekkamers beschikbaar, zodat de klant direct in gesprek kan met de
indicatieadviseurs van Participe. Daarnaast start vanaf 15 april op
proef een tweewekelijks spreekuur van het Wmo-loket in Aarlanderveen.
Op deze manier verbetert de dienstverlening van het Wmo-loket.
Stadhuis
In het Wmo-loket kunnen inwoners terecht voor het aanvragen van een
Wmo-voorziening, bijzondere bijstand of informatie over
schuldhulpverlening. Om zowel de toegankelijkheid als de privacy van
de klanten te verbeteren, is het Wmo-loket verplaatst naar de balies
8, 9 en 10. Het voordeel hiervan is dat er tegenover het loket twee
extra spreekkamers zijn, die tijdens de openingstijden van het
Wmo-loket beschikbaar zijn voor de indicatie-adviseurs van Participe.
Inwoners kunnen zonder afspraak binnen lopen op maandag van 13.00 tot
16.30 uur en dinsdag tot en met vrijdag van 9.00 tot 12.30 uur.
Daarnaast bestaat de mogelijkheid om een afspraak te maken van dinsdag
tot en met vrijdag van 12.30 tot 16.30 uur.
Aarlanderveen
Vanaf 15 april gaan medewerkers van het Wmo-loket en Participe iedere
eerste en derde woensdag van de maand van 14.00 tot 15.00 uur
spreekuur houden in het Oude Rechthuis in Aarlanderveen. Op dat
tijdstip is ook het spreekuur van de afdeling Burgerzaken. Als het
komend half jaar het spreekuur goed gebruikt wordt, blijft het
Wmo-loket in Aarlanderveen en komt er een spreekuur in Zwammerdam.
© Gemeente
Alphen aan den Rijn
Stadhuisplein 1
2405 SH Alphen aan den Rijn
Tel: 0900 - 481 11 11
Fax: (0172) 46 55 64
gemeente@alphenaandenrijn.nl
Postbus 13, 2400 AA
Alphen aan den Rijn