Ingezonden persbericht
Personaliabericht
Director Marketing Communications De Telefoongids start eigen
onderneming 'Permissie'
Tilburg, 7 april 2009 - Per april start Marcel van der Molen met
marketing communicatieadviesbureau Permissie. Het bureau richt zich
op Consultancy en Interim management op het gebied van marketing
communicatie -zowel in als extern- en PR. Van der Molen richt zich op
profit en non-profit organisaties.
Van der Molen was Director Communications & Database management De
Telefoongids BV (European Directories EDSA) en Marketing Director
Local Directories & Outdoor publications. Hij maakte onder andere deel
uit van het integratieteam die het samengaan De Telefoongids en Gouden
Gids leidde.
Het nieuwe bureau heeft vanuit Van der Molens achtergrond een
uitgebreide expertise op het gebied van strategisch communicatieadvies
voor gemeenten en lokale overheden. De kracht van Permissie en tevens
het succes is volgens Van der Molen , samen met de opdrachtgever
meedenken om doelstellingen op een effectieve wijze te helpen
realiseren.
Over Permissie
Permissie verzorgt communicatie advies en interim management voor
profit en non-profit organisaties. Permissie is een compacte
organisatie en werkt nauw samen met gespecialiseerde partners. Het
bureau is gespecialiseerd in marketing en communicatie en
'verandermanagement'. Op basis van consultancy (inventarisatie en
advies), interim management (uitvoering en implementatie) zorgt
Permissie voor effectieve, professionele communicatie en management.
Daarnaast voert het bureau audits uit, doet het de coördinatie en de
uiteindelijke implementatie van projecten. Ook is permissie in te
schakelen voor crisiscommunicatie en woordvoerderschap.
Voor meer informatie,