Ingezonden persbericht


Persbericht

Trinicom en Telecats lanceren innovatief multi channel communication center op TCD 2009

Wilp, 06 april 2009 -- Trinicom, marktleidend leverancier van geavanceerde softwareoplossingen voor het afhandelen van klantcontacten, en Telecats hebben het afgelopen jaar de krachten gebundeld om een innovatief multi channel communication platform inclusief CTI te ontwikkelen, dat als systeem of dienst in een ASP model aan klanten wordt geleverd.

Het gezamenlijke product is ontstaan door het platform Telios van Telecats te integreren met T5 van Trinicom en open source technologie. Het resultaat is een totaaloplossing voor multi channel contact centers, dat out-of-the-box wordt geleverd. Het nieuwe multi channel communication center is reeds operationeel bij een gezamenlijke klant en wordt de komende maanden bij diverse andere organisaties geïmplementeerd. Tijdens de TCD (Telecommerce dagen) van 21 tot en met 23 april in de Jaarbeurs te Utrecht is een demo-opstelling te zien.

Wim Luimes, directeur van Telecats: "We hebben al enige tijd gesproken over de ontwikkeling van een tegenhanger voor de dure buitenlandse oplossingen. We mogen stellen dat Telecats en Trinicom degelijke en toonaangevende ondernemingen zijn in de Nederlandse contact center branche met elk een unieke propositie". Wilco Rietberg, directeur van Trinicom: "We zagen dat veel kosten gemoeid zijn met het integreren en koppelen van de twee werelden. Door nu de mooie dingen van elkaar te combineren is een betaalbare totaaloplossing van Nederlandse bodem ontstaan, die direct werkt."

Stand informatie:
Trinicom, 3B028
Telecats, 3A010

Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 0571- 26 82 60 - E-mail: info@trinicom.nl, Website: www.trinicom.nl

Over Telecats
Telecats is aanbieder van innovatieve voice response en spraakherkenningtoepassingen ten behoeve van het automatiseren van telefoongesprekken en Voice over IP oplossingen. Voor meer informatie zie www.telecats.nl

Over Trinicom
Trinicom is een Nederlandse onderneming, gevestigd in Kasteel "De Lathmer" in Wilp, en specialist op het gebied van web selfservice, e-mail response management, live chat, call management en brief, fax en baliecontact. Trinicom richt zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van haar kernproduct: Trinicom 5 (T5(TM)). Deze op internettechnologie gebaseerde standaardapplicatie is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie, en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform kunnen worden afgehandeld vanuit één centrale kennisbank. Tevens adviseert Trinicom klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contactcenter, waarbij de nadruk ligt op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail, live chat en telefoon en het verlagen van de servicekosten. Trinicom is de enige Nederlandse softwareproducent van geïntegreerde Customer Interaction Management software en mag toonaangevende organisaties in binnen- en buitenland tot zijn klantenkring rekenen, waaronder Agis Zorgverzekeringen, Albert Heijn, Albumprinter, Arke, Cendris, Cheaptickets.nl, De Kindertelefoon, Rabobank, Telfort, Univé, Universiteit Utrecht en Vrij Uit. Voor meer informatie zie: www.trinicom.nl.

Voor redactionele informatie:
Influx PR, Marleen Lassche, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn, tel: 055 - 366 30 34, fax: 055 - 360 26 61, e-mail: marleen@influx-pr.com. Of: Wim Luimes, directeur Telecats, 0653992596, w.luimes@telecats.nl Of: Wilco Rietberg, directeur Trinicom, 0621520777, w.rietberg@trinicom.nl