Vodafone zet in op online
06/04/2009 16:14
Vodafone Libertel NV
100% korting op de aansluitkosten gehandhaafd in online kanaal
6 april 2009 - Vodafone Nederland zal vanaf vandaag de 100% korting op aansluitkosten bij 1-jarige abonnementen opheffen. Hierbij betreft het nieuwe klanten die hun abonnement telefonisch of in de winkel afsluiten. Bestaande klanten, nieuwe klanten die een 2-jarig abonnement afsluiten en alle klanten die via het online kanaal een abonnement afsluiten krijgen nog steeds 100%korting op de aansluitkosten.
De beslissing is ingegeven door economische omstandigheden die Vodafone dwingen om klanten aan te moedigen de meest kostenefficiënte route te kiezen, waarbij ze naast keuze ook een kostenvoordeel krijgen.
Bart Hofker, directeur Consumentenmarkt bij Vodafone Nederland: "Dat er de afgelopen periode altijd grote kortingen op aansluitkosten zijn gegeven, betekent niet dat er geen kosten werden gemaakt. Omdat we gedwongen worden om kostenefficiënt te zijn in alles wat we doen terwijl ons hoge serviceniveau in stand wordt gehouden, hebben we besloten om het gebruik van onze online producten en services nog meer te stimuleren. Online is een gebruiksvriendelijk en kostenefficiënt kanaal en op deze manier willen we klanten die online een product aanschaffen, een kostenvoordeel bieden."
Voor bestaande klanten die hun abonnement verlengen verandert er niets en zullen er geen aansluitkosten in rekening worden gebracht. Ook voor Vodafone Scherp worden er geen aansluitkosten in rekening gebracht.
Over Vodafone Libertel B.V.:
Vodafone is een van de een van de grootste mobiele communicatiebedrijven in Nederland en maakt deel uit van Vodafone Group, het meest toonaangevende mobiele communicatiebedrijf ter wereld met deelnemingen in het aandelenkapitaal van mobiele operators in 27 landen in 5 continenten en proportioneel circa 289 miljoen klanten per 31 december 2008, alsmede meer dan 40 partner netwerken.