Persbericht
T5 Web selfservice versterkt klantenservice CCS
Wilp, 02 april 2009 - Trinicom, marktleidend leverancier van geavanceerde softwareoplossingen voor het afhandelen van klantcontacten, implementeert T5 Web selfservice bij Combined Computer Services (CCS), leverancier van automatiseringsoplossingen in de verzekeringsbranche. CCS wil hiermee haar klanten een portaal bieden waarmee vragen en antwoorden eenvoudig gevonden worden. Het beoogde resultaat van de implementatie is dat het aantal binnenkomende calls over een jaar met twintig procent is afgenomen.
CCS levert het product Level-7, een softwareoplossing specifiek gericht op de verzekeringsbranche. Deze applicatie koppelt de backoffice administratie aan frontoffice functies en is bestemd voor verzekeraars en gevolmachtigden. Met T5 Web selfservice van Trinicom wil CCS haar klanten een portaal bieden waarop zoveel mogelijk vragen en antwoorden met betrekking tot Level-7 terug te vinden zijn. Daarnaast wil CCS de kennis en knowhow van senior medewerkers efficiënter en effectiever beschikbaar maken. "Wij groeien constant en daarbij komen steeds nieuwe mensen in dienst, die op hun beurt ook veel vragen hebben," aldus Frank Massar, support manager bij CCS. De beschikbare kennis en informatie moet dus bewaard worden op een centrale plaats.
Het beoogde resultaat van de implementatie is binnen een jaar het aantal binnenkomende calls met twintig procent te verminderen. Massar: "Wij hopen dat uiteindelijk veertig procent van alle helpdeskvragen door T5 Web selfservice afgehandeld gaat worden. Zelf bieden we onze klanten een zeer uitgebreid softwarepakket, waarbij klantvragen en daarbij horende antwoorden vrij diep gaan. Een groot voordeel van Trinicom T5 is dat er links gemaakt kunnen worden naar handboeken. Het systeem is erg gebruiksvriendelijk en de reacties van de pilots zijn dan ook enthousiast." Ook het feit dat T5 ingericht kan worden naar de look en feel van het bedrijf, noemt Massar zeer positief.
De samenwerking verloopt goed, meent Massar. "De Trinicom consultant heeft een duidelijke uitleg gegeven en een goed verhaal verteld. Wij zijn zelf een softwarebedrijf en hebben dus het voordeel dat we weinig ondersteuning nodig hebben gehad. Maar juist omdat we dat inzicht hebben in software, vonden wij T5 een sterk product."
Wilco Rietberg, CEO van Trinicom: "Het feit dat een succesvol softwarebedrijf als CCS ons in de arm genomen heeft, vind ik een duidelijk compliment. De samenwerking tussen de beide partijen verliep dankzij wederzijdse kennis vlekkeloos."
Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 0571- 26 82 60 - E-mail: trinicom@influx-pr.com, Website: www.trinicom.nl
Over CCS
CCS is opgericht in 1983 en is marktleider in de verzekeringsbranche met innovatieve "smartware" en business consultancy. CCS is het enige bedrijf in Nederland met diepgaande kennis van ICT en architecturen binnen de verzekeringsbranche. Uitstekende branchekennis en voortdurende innovatie zorgen ervoor dat zij een gevestigde naam in de verzekeringsmarkt zijn. Naast het geavanceerde softwaresysteem Level-7 bieden zij doeltreffende business consulting, opleidingen, support en beheer, zodat zij hun klanten een integrale oplossing kunnen bieden.
Over Trinicom
Trinicom is een Nederlandse onderneming, gevestigd in Kasteel "De Lathmer" in Wilp, en specialist op het gebied van web selfservice, e-mail response management, live chat, call management en brief, fax en baliecontact. Trinicom richt zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van haar kernproduct: Trinicom 5 (T5(TM)). Deze op internettechnologie gebaseerde standaardapplicatie is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie, en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform kunnen worden afgehandeld vanuit één centrale kennisbank. Tevens adviseert Trinicom klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contactcenter, waarbij de nadruk ligt op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail, live chat en telefoon en het verlagen van de servicekosten. Trinicom is de enige Nederlandse softwareproducent van geïntegreerde Customer Interaction Management software en mag toonaangevende organisaties in binnen- en buitenland tot zijn klantenkring rekenen, waaronder Agis Zorgverzekeringen, Albert Heijn, Albumprinter, Arke, Cendris, Cheaptickets.nl, De Kindertelefoon, Rabobank, Telfort, Univé, Universiteit Utrecht en Vrij Uit. Voor meer informatie zie: