Persbericht
Nieuwe autoverzekeraar hoofdsponsor AutoRAI 2009
ALLSECUR VERPAKT PARKEERGARAGE AUTORAI 2009 IN KUSSENS
Amsterdam, 16 februari 2009 - Als hoofdsponsor van AutoRAI 2009 doet autoverzekeraar Allsecur op ludieke wijze van zich spreken. De hoofdkussens, bekend uit de televisiereclames van de verzekeraar, zijn aanwezig op een plek waar ze bijzonder veel nut hebben: rond de pilaren van de parkeergarage van Amsterdam RAI. Ook bijzonder is dat de bezoekers op de stand van Allsecur in hal 11 een spannend ritje kunnen maken in een echte botsauto. AutoRAI 2009 is het grootste auto-evenement van Nederland en vindt plaats van 1 tot en met 11 april 2009 in Amsterdam RAI.
Door de actie met de kussens geeft Allsecur de bezoekers van AutoRAI 2009 een verrassend zachte ontvangst. De kussens dragen de boodschap "Deukje? Lig er niet wakker van!" en behoeden de bezoekers voor parkeerschades. "Mocht iemand onverhoopt toch een deukje oplopen, dan is Allsecur er voor hen", aldus Johan van den Neste, marketingmanager van Allsecur. "Geen eigen risico, geen gedoe. Als nieuwe autoverzekeraar verbinden wij ons graag aan het grootste publieksevenement voor autoliefhebbers. Veel bezoekers oriënteren zich op een nieuwe auto. Na het maken van een keuze voor een auto, hoort daarbij ook het oriënteren op een nieuwe autoverzekering. Met de sponsoring van AutoRAI 2009 kunnen wij onze doelgroep goed bereiken en bewust maken van de verschillen in dekkingen en premies die er bij autoverzekeringen zijn."
Topevenement
"AutoRAI 2009 biedt Allsecur een platform om zich als nieuwe autoverzekeraar te profileren", voegt Fernand Molenschot, beursmanager AutoRAI hieraan toe. "Allsecur is verfrissend in haar communicatie en geeft de campagne met de kussens een ludiek vervolg. Wij zijn erg blij dat Allsecur zich als hoofdsponsor aan AutoRAI 2009 wil verbinden. Mede dankzij de exposanten en sponsoren als Allsecur wordt AutoRAI 2009 een topevenement, dat elke autoliefhebber wil bezoeken."
Over Allsecur
Allsecur is in maart 2008 gestart met de verkoop van autoverzekeringen via internet. Consumenten kunnen zelf via de website of via de klantenservice een autoverzekering afsluiten. De nieuwe verzekeraar roept consumenten op goed rond te kijken en premies en dekkingen te vergelijken, zodat zij goedkoper kunnen autorijden. Allsecur is onderdeel van Allianz maar opereert onder een eigen naam en een eigen organisatiestructuur.
Over AutoRAI 2009
AutoRAI 2009 kent een verrassende, nieuwe opzet:. De auto's staan niet per merk op een stand, maar vergelijkbare auto's worden bij elkaar geëxposeerd. Dit nieuwe concept biedt zowel exposanten als bezoekers belangrijke voordelen. Het nieuwe gebouw Elicium biedt onderdak aan GoMotor!, een aparte tentoonstelling voor motorfietsen en (motor-)scooters die voor bezoekers van AutoRAI vrij toegankelijk is. AutoRAI 2009 en GoMotor! worden georganiseerd door Amsterdam RAI in nauwe samenwerking met RAI Vereniging. AutoRAI 2009 is geopend van 1 tot en met 11 april. Op 31 maart vindt de Exclusive Preview plaats, waarvoor kaarten uitsluitend via www.autorai.nl kunnen worden besteld. Meer informatie is te vinden op www.autorai.nl.
Noot voor de redactie /
Amsterdam RAI