Sanoma Uitgevers
Grote namen op Sanomas debat over online advertising
---
12.03.09
En deelnemers zijn grote namen uit bedrijfs- en mediawereld. Thema:
online advertising. Bij voorbaat al een spraakmakend debat. Donderdag
2 april bij Sanoma Uitgevers tijdens de jaarlijkse Media Parade.
De Media Parade, jaarlijkse week bomvol workshops en sessies over
alles wat met media maken te maken heeft, is dit jaar een bijzondere.
De vijfde, eerste jubileum dus. En daarom is het programma extra
verrassend en inspirerend. Van maandag 30 maart t/m donderdag 2 april
bij Sanoma in Hoofddorp.
Pittige stellingen
De laatste dag is speciaal voor alle externe relaties. Een van de
hoogtepunten is dit jaar het debat over de toekomst van online
advertising. Aan de hand van een serie pittige stellingen debatteren
profs uit bedrijfs- en mediawereld over actuele themas als online
branding, dialoogmarketing, behavioral targeting en social media.
Dit zijn de deelnemers:
Harry Dekker, media director Unilever Benelux
Marc de Vries, CEO Hyves
Ben van de Burg, directeur Webads
Mark de Kock, international e-marketingmanager Sara Lee
Wouter Hulst, commercieel directeur ilse media
Léon Bouman, hoofdredacteur Adformatie, gespreksleider
De inleiding wordt verzorgd door Michiel Buitelaar, COO Digital Media
Sanoma Uitgevers.
Inschrijven tot 18 maart
Het debat begint s middags om 15.00 uur. Wie erbij wil zijn, kan zich
- uiterlijk tot woensdag 18 maart - aanmelden via www.mediaparade.nl.
Het complete programma staat ook op deze site. Iedereen is alle dagen
welkom, maar donderdag is voor externe gasten het meest interessant.