Ingezonden persbericht


PERSBERICHT, Amsterdam 27 maart 2009

FLAPADVERTENTIE SIERT VOOR HET EERST VOORPAGINA VAN DE TELEGRAAF

Voor het eerst in de geschiedenis van De Telegraaf verschijnt op vrijdag 27 maart een flapadvertentie om de voorpagina. De adverteerder die als eerste van deze impactvolle, exclusieve advertentiemogelijkheid gebruik maakt is de Nederlandse Vereniging van Makelaars og en vastgoeddeskundigen (NVM). Op de twee kolom brede flapadvertentie kan full color en tweezijdig geadverteerd worden.

Miljoenenpubliek confronteren
"Adverteerders verwachten steeds meer onderscheidende proposities. Met deze nieuwe opvallende mogelijkheid verwachten wij de markt nog beter te kunnen bedienen," aldus Herman Bos Marketing Director van De Telegraaf. "Met de flapadvertentie om de voorpagina bieden wij onze adverteerders de mogelijkheid een miljoenenpubliek te confronteren met hun boodschap. Ook de zichtbaarheid van de boodschap neemt hierdoor enorm toe!"

Trotse adverteerder
NVM pakt groots uit met hun campagne rond de NVM Open Huizen dag op zaterdag 28 maart as. De Nederlandse Vereniging van Makelaars geeft 7 redenen waarom lezers van De Telegraaf deze Open Huizen dag moeten bezoeken. Op de binnenzijde van de flapadvertentie zijn de 7 redenen te vinden waarom men nu een huis moet kopen. Roeland Kimman, communicatie- en marketingmanager van NVM, geeft aan: "Met deze flapadvertentie om de voorpagina, een unicum in Nederland waar wij de trotse eerste adverteerder mee zijn, laat De Telegraaf wederom zien dat ze koploper in Nederland is: meedenkend, innovatief, creatief én flexibel."

Over De Telegraaf
Uitgeversmaatschappij De Telegraaf is primair actief in het uitgeven van dagblad De Telegraaf en het exploiteren van informatie via haar online kanalen. De Telegraaf is zeven dagen per week de grootste en meest gelezen krant van Nederland met een gemiddeld bereik per dag van ruim 2,2 miljoen Nederlanders. Telegraaf.nl is een van de grootste en actuele nieuwsportals van Nederland. Samen met de special interest sites als AutoTelegraaf.nl, DFT.nl, Vacaturekrant.nl, Brixter.nl, Reiskrant.nl is Telegraaf.nl goed voor ruim 237 miljoen pageviews en ruim 3,4 miljoen unieke bezoekers per maand (Bron: STIR December 2008). Uitgeversmaatschappij De Telegraaf is een onderdeel van Telegraaf Media Nederland.





Over Telegraaf Media Nederland
Telegraaf Media Nederland is onderdeel van TMG (Telegraaf Media Groep) en omvat een belangrijk gedeelte van de Nederlandse activiteiten van TMG: Uitgeversmaatschappij De Telegraaf, HDC Media, Holland Combinatie, Basismedia, Telegraaf Tijdschriften Groep, WebRegio Media, Pilarczyk Mediagroep, Telegraaf Productiehuis en Librium TV. In totaal exploiteert Telegraaf Media Nederland meer dan honderd printtitels, even zoveel websites, diverse `out of home TV'netwerken en een aantal videoproductiehuizen. Dat maakt Telegraaf Media Nederland het eerste complete mediahuis van Nederland, met verschillende mediamerken en ­ platformen, die onmisbaar zijn voor consument en adverteerder.

Noot voor de redactie (