Ingezonden persbericht
PERSBERICHT, Amsterdam 27 maart 2009
FLAPADVERTENTIE SIERT VOOR HET EERST VOORPAGINA VAN DE TELEGRAAF
Voor het eerst in de geschiedenis van De Telegraaf verschijnt op vrijdag 27 maart een
flapadvertentie om de voorpagina. De adverteerder die als eerste van deze impactvolle,
exclusieve advertentiemogelijkheid gebruik maakt is de Nederlandse Vereniging van Makelaars
og en vastgoeddeskundigen (NVM). Op de twee kolom brede flapadvertentie kan full color en
tweezijdig geadverteerd worden.
Miljoenenpubliek confronteren
"Adverteerders verwachten steeds meer onderscheidende proposities. Met deze nieuwe opvallende
mogelijkheid verwachten wij de markt nog beter te kunnen bedienen," aldus Herman Bos Marketing
Director van De Telegraaf. "Met de flapadvertentie om de voorpagina bieden wij onze adverteerders
de mogelijkheid een miljoenenpubliek te confronteren met hun boodschap. Ook de zichtbaarheid van
de boodschap neemt hierdoor enorm toe!"
Trotse adverteerder
NVM pakt groots uit met hun campagne rond de NVM Open Huizen dag op zaterdag 28 maart as. De
Nederlandse Vereniging van Makelaars geeft 7 redenen waarom lezers van De Telegraaf deze Open
Huizen dag moeten bezoeken. Op de binnenzijde van de flapadvertentie zijn de 7 redenen te vinden
waarom men nu een huis moet kopen. Roeland Kimman, communicatie- en marketingmanager van
NVM, geeft aan: "Met deze flapadvertentie om de voorpagina, een unicum in Nederland waar wij de
trotse eerste adverteerder mee zijn, laat De Telegraaf wederom zien dat ze koploper in Nederland is:
meedenkend, innovatief, creatief én flexibel."
Over De Telegraaf
Uitgeversmaatschappij De Telegraaf is primair actief in het uitgeven van dagblad De Telegraaf en het
exploiteren van informatie via haar online kanalen. De Telegraaf is zeven dagen per week de grootste
en meest gelezen krant van Nederland met een gemiddeld bereik per dag van ruim 2,2 miljoen
Nederlanders. Telegraaf.nl is een van de grootste en actuele nieuwsportals van Nederland. Samen
met de special interest sites als AutoTelegraaf.nl, DFT.nl, Vacaturekrant.nl, Brixter.nl, Reiskrant.nl is
Telegraaf.nl goed voor ruim 237 miljoen pageviews en ruim 3,4 miljoen unieke bezoekers per maand
(Bron: STIR December 2008). Uitgeversmaatschappij De Telegraaf is een onderdeel van Telegraaf
Media Nederland.
Over Telegraaf Media Nederland
Telegraaf Media Nederland is onderdeel van TMG (Telegraaf Media Groep) en omvat een belangrijk
gedeelte van de Nederlandse activiteiten van TMG: Uitgeversmaatschappij De Telegraaf, HDC Media,
Holland Combinatie, Basismedia, Telegraaf Tijdschriften Groep, WebRegio Media, Pilarczyk
Mediagroep, Telegraaf Productiehuis en Librium TV. In totaal exploiteert Telegraaf Media Nederland
meer dan honderd printtitels, even zoveel websites, diverse `out of home TV'netwerken en een aantal
videoproductiehuizen. Dat maakt Telegraaf Media Nederland het eerste complete mediahuis van
Nederland, met verschillende mediamerken en platformen, die onmisbaar zijn voor consument en
adverteerder.
Noot voor de redactie (