Ingezonden persbericht
Persbericht
RET kiest voor betere dienstverlening met Trinicom's T5
Wilp, 26 maart
2009 - Het Rotterdamse openbaar vervoersbedrijf RET heeft gekozen voor
de T5 software van Trinicom, marktleidend leverancier van geavanceerde
softwareoplossingen voor het afhandelen van klantcontacten. RET wil met de
implementatie de dienstverlening van haar Klant Contact Center (KCC)
verbeteren. Met Trinicom's T5 verwacht RET kortere afhandeltijden voor
haar klanten en een betere integratie tussen de kanalen die in het KCC worden
gebruikt.
De RET zocht een nieuwe oplossing voor het Klant Contact
Center om haar klanten nog beter van dienst te kunnen zijn en op die manier te
zorgen voor optimale klanttevredenheid.
Ton Dekker,
hoofd Verkoop en Informatie
:
"De keuze voor de software van Trinicom is gebaseerd op referenties: we
hebben met huidige gebruikers van T5 gesproken en die waren erg
tevreden." RET heeft na evaluatie van de markt gekozen voor T5 Web
selfservice, E-mail responsemanagement, Call management, Brief-, Fax- en Baliecontact
en de Analyse module. Daarnaast is het feit dat Trinicom een totaalpakket
aanbiedt - dat tevens eenvoudig is te implementeren - voor de RET een
doorslaggevende factor.
"We willen onze klanten beter kunnen helpen wanneer
zij vragen hebben; de implementatie van deze suite zal daartoe
bijdragen", aldus Dekker. Het gebruik van T5 zorgt voor een eenduidige en
consistente beantwoording van vragen, dankzij de algemene kennisbank waar het
contact center gebruik van maakt. Er is sprake van betere stuurmogelijkheden
doordat er één multichannel oplossing is. Alle klantcontacten die bij het
contact center binnenkomen, lopen via de oplossingen die Trinicom
geïmplementeerd heeft.
De RET gaat meerdere modules van T5 inzetten. Dekker:
"Tot nu toe verloopt het proces erg soepel, Trinicom begeleidt ons goed.
Ik heb er dan ook het volste vertrouwen in dat onze klanten de voordelen zullen
merken van onze switch naar de T5 software en dat is uiteindelijk het doel van
deze implementatie."
Wilco
Rietberg
, directeur van Trinicom:
"Wij zijn erg tevreden over de samenwerking met de RET. Het gaat hier om
een groot project maar dankzij goed overleg tussen beide partijen is snel
resultaat geboekt. Deze samenwerking komt voort uit de reacties van onze
referenties. Dat willen we natuurlijk graag en we zijn erg verheugd dat we door
dit project weer een positieve klant aan ons bestand toe kunnen voegen."
Trinicom,
Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 0571- 26 82 60 - E-mail:
trinicom@influx-pr.com,
Website: www.trinicom.nl
Over Trinicom
Trinicom is een Nederlandse onderneming, gevestigd in
Kasteel "De Lathmer" in Wilp, en specialist op het gebied van web
selfservice, e-mail response management, live chat, call management en brief,
fax en baliecontact. Trinicom richt zich primair op de ontwikkeling,
implementatie en ondersteuning van haar kernproduct: Trinicom 5 (T5®).
Deze op internettechnologie gebaseerde standaardapplicatie is geheel in te
richten op het klantcontactproces van een organisatie, en zorgt ervoor dat de
belangrijkste klantcontacten snel en uniform kunnen worden afgehandeld vanuit
één centrale kennisbank. Tevens adviseert Trinicom klanten bij het optimaal
inrichten van een multi-channel contactcenter, waarbij de nadruk ligt op het
verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail, live chat en telefoon
en het verlagen van de servicekosten. Trinicom is de enige Nederlandse
softwareproducent van geïntegreerde Customer Interaction Management software en
mag toonaangevende organisaties in binnen- en buitenland tot zijn klantenkring
rekenen, waaronder Agis Zorgverzekeringen, Albert Heijn, Albumprinter, Arke, Cendris,
Cheaptickets.nl, De Kindertelefoon, Rabobank, Telfort, Univé, Universiteit
Utrecht en Vrij Uit. Voor meer informatie zie:
www.trinicom.nl.
Ingezonden persbericht