Klantgerichte organisaties dingen mee naar de CRM Awards 2009 - Prijs
voor klantgericht ondernemen
Alle Nederlandse organisaties die klantgericht ondernemen, worden van
harte uitgenodigd zich kandidaat te stellen voor één van de drie CRM
Awards 2009. Inschrijven kan via de website www.crmaward.nl.
Bedrijven vullen vervolgens de online stadiascan in waar zij ook aan
kunnen geven voor welke van de drie awards zij zich kandidaat willen
stellen:
- CRM Pioneer Award - voor de beginstappen van een integraal CRM
traject
- CRM Accelerator Award - voor prestaties op deelgebieden met een
integrale aanpak
- CRM Award - voor de strategische implementatie in de totale
organisatie
Op 12 november 2009 worden de CRM Awards voor de achtste keer
uitgereikt aan bedrijven die op succesvolle wijze klantgericht
ondernemen als bedrijfsstrategie implementeren. Nyenrode Business
Universiteit is mede-initiatiefnemer van deze award, waarbij prof. dr.
Ed Peelen juryvoorzitter is.
Het deelnametraject omvat het invullen van een gesloten online
stadiascan en vervolgens een uitgebreide open vragenlijst waarin
aspecten als visie, strategie, multichannelintegratie, datakwaliteit,
IT infrastructuur aan de orde komen. Aan de hand van de ingevulde
vragenlijsten nodigt de jury een aantal deelnemende bedrijven uit om
een mondelinge toelichting op het CRM traject te geven. De jury
besluit te zijner tijd of zij een bedrijfsbezoek nodig achten voor de
besluitvorming bij de uitverkiezing van een winnaar. Alle deelnemende
bedrijven ontvangen tijdens de uitreiking van de CRM Awards een
juryrapport. In dit rapport worden door de jury aanbevelingen gedaan
op basis waarvan vervolgstappen kunnen worden gezet. Volgens
deelnemers van afgelopen jaren, maakt alleen het juryrapport het al
meer dan waard om mee te dingen naar deze prijs.
Voor meer informatie of inschrijven raadpleeg de website
www.crmaward.nl
De organisatie van de CRM Awards ligt in handen van CRM Association
NL; de beoordeling is de verantwoordelijkheid van een vakkundige jury.
Universiteit Nyenrode