Ingezonden persbericht
CommVault versterkt wereldwijd zijn partnerprogramma met CommValue
Partners profiteren van methodologie, kennis, training en ondersteuning van CommVault voor snellere inzet van Simpana-software
Utrecht, 24 maart 2009 â¤* CommVault lanceert een nieuw wereldwijd programma voor (OEM) partners: CommValue. Vanuit dit partnerprogramma verbetert het bedrijf met professionele diensten, trainingen en klantondersteuning de levering en inzet van Simpana-software. Daarnaast stimuleert CommVault de marktacceptatie van zijn software en versnelt de ROI voor de klant.
CommValue biedt partners een gestroomlijnde methode om klanten kosteneffectief en op het juiste moment te ondersteunen. Klanten profiteren hierdoor van een snelle ROI. Een speciaal ontwikkelde portal vormt een belangrijk onderdeel van CommValue. Deze portal is toegankelijk voor gecertificeerde CommVault-partners die zijn geautoriseerd voor Simpana, de CommVault-software voor back-up, archivering, replicatie, resourcebeheer en zoekprocessen.
CommVault ondersteunt de snelle klantgroei door het PartnerAdvantage-programma verder te verbeteren. Gecertificeerde partners kunnen hierdoor het Simpana-platform voor databeheer nog beter onder de aandacht brengen van prospects, verkopen, implementeren en ondersteunen. CommValue versterkt de relatie tussen CommVault-partners en -medewerkers voor service, klantondersteuning en technische sales. Partners krijgen toegang tot de servicemethodologie DESIGN, BUILD and MANAGE van CommVault en tot ondersteunende tools en resources. CommValue biedt partners de kennis om klanten te ondersteunen tijdens de gehele Simpana-levenscyclus: van ontwerpoverleg om vast te stellen welke Simpana-functionaliteit nodig is tot en met projectimplementatie en support.
CommValue biedt channel partners en VAR's toegang tot:
- CommVault-servicemethodologie: op basis van een brede expertise en de CommVault-methodologie DESIGN, BUILD and MANAGE worden partners geholpen bij het op maat maken en implementeren van Simpana-software. Hiermee kunnen ze voldoen aan specifieke klantbehoeften en bieden ze klanten een schaalbaar platform dat operationele kosten verlaagt;
- praktijkkennis: de technische praktijkkennis van CommVault zorgt ervoor dat minder training nodig is om toch expert te worden op het gebied van CommVault Simpana;
- trainingsdiensten: CommVault biedt partners een snelle en eenvoudige manier om CommVault-expertise op te doen vanuit de methode die het best past bij de partner. Zo krijgen partners best practices en procedures bij de introductie van nieuwe Simpana-functionaliteit of -servicepacks. Hierdoor beschikken ze altijd over de meest actuele informatie;
- snelle toegang tot CommVault-ondersteuning: partners kunnen rekenen op CommVault-ondersteuning en samenwerking met (technisch) experts op uiteenlopende gebieden.
Daarnaast krijgen CommValue Enterprise Partners als extra toegang tot de CommVault Solution Desk. Deze speciale divisie valideert prospects op basis van demonstraties en kwalificaties. De technisch experts bij partners kunnen zich hierdoor richten op specifieke leads. Voorts kunnen CommValue Enterprise Partners ook beschikken over Not For Resale-software (NFR), waardoor ze zelf ervaring kunnen opdoen met Simpana-software.
Partners kunnen zich inschrijven voor CommValue, dat vanaf medio mei 2009 wordt uitgerold. Dit programma onderstreept de strategie van CommVault om de service en ondersteuning voor klanten en partners continu te verbeteren.
'Channel partners worden steeds meer een integraal onderdeel van het CommVault-team en helpen ons bij het werven van nieuwe klanten in de gehele wereld', zegt Eric Evers, Senior Director SI's EMEA & Field Operations North bij CommVault. 'We willen partners helpen bij het uitbreiden van hun business op een manier die aansluit bij onze groeidoelstellingen. Met het CommValue-programma versterken we de wijze waarop we met partners samenwerken aan de levering, implementatie en ondersteuning van Simpana-software voor nieuwe klanten. Partners beschikken met CommValue over bewezen professionele diensten, trainingen en klantenservice. Het programma komt voort uit meer dan tien jaar ervaring met klantenservice en technische ondersteuning van CommVault. We bieden partners de tools om de operationele efficiëntie en kostenvoordelen van Simpana-software voor hun klanten te vergroten.'
####
Over CommVault
Beter en effectiever invulling geven aan de huidige en toekomstige behoeften op het vlak van datamanagement. Dat is de visie van CommVault. Dit blijkt uit de Singular Information Management-oplossingen voor krachtige databescherming, universele beschikbaarheid en vereenvoudigd beheer van data in complexe opslagomgevingen. De unieke single-platform-architectuur van CommVault biedt organisaties ongekende controle over de kosten en risico's die met de datagroei gepaard gaan. De softwareoplossingen van CommVault werken op alle niveaus naadloos samen. Hierbij gebruiken de oplossingen dezelfde code en één gemeenschappelijke functieset. Dat resulteert in ongekend krachtige en geavanceerde oplossingen op het vlak van databescherming, archivering, replicatie, zoekmethodes en resource management. Elke dag opnieuw ervaren organisaties de ongeëvenaarde efficiency, performance, betrouwbaarheid en controle die alleen CommVault levert. CommVault heeft zijn hoofdkantoor in het Amerikaanse Oceanport, New Jersey. Meer informatie vindt u op www.commvault.com.