Cebuco
Cebuco versterkt team met Marianna Beets
image
23 maart 2009
Per 23 maart is Marianna Beets als communicatiespecialist toegetreden
tot het team van Cebuco.
Zij neemt diverse taken over van Jacqueline van den Heuvel, die Cebuco
onlangs heeft verlaten.
Marianna Beets heeft ruime ervaring in de media. Zij werkte bij
Kobalt, MPG en Carat als media director. Daarvoor was zij onder meer
werkzaam als media director bij de bureaus DMB&B en N&W/Leo Burnett
waar media nog onderdeel uitmaakte van het totale communicatietraject.
Beets zal bij Cebuco de recentelijk ingevoerde koersverlegging verder
gestalte geven. Daarbij ligt de nadruk nog meer dan voorheen op het
aantonen van de meerwaarde van dagbladen als advertentiemedium.
Effectonderzoeken en reclame reactie onderzoeken blijven hierin een
belangrijke rol spelen.
Directeur Olaf Croon: "Met de komst van Marianna Beets als
communicatiespecialist heeft Cebuco weer alle disciplines in huis om
de toegevoegde waarde van de krant als advertentiemedium voor het
voetlicht te brengen bij beslissers in het communicatietraject.
Enerzijds brengt Beets jarenlange vakinhoudelijke kennis mee op het
gebied van mediastrategie en -communicatie, daarnaast hopen wij dat
zij met haar enthousiasme de unieke positie van dagbladen in het
medialandschap een positieve impuls gaat geven."