Cebuco

Cebuco versterkt team met Marianna Beets

image

23 maart 2009

Per 23 maart is Marianna Beets als communicatiespecialist toegetreden tot het team van Cebuco.

Zij neemt diverse taken over van Jacqueline van den Heuvel, die Cebuco onlangs heeft verlaten.
Marianna Beets heeft ruime ervaring in de media. Zij werkte bij Kobalt, MPG en Carat als media director. Daarvoor was zij onder meer werkzaam als media director bij de bureaus DMB&B en N&W/Leo Burnett waar media nog onderdeel uitmaakte van het totale communicatietraject.

Beets zal bij Cebuco de recentelijk ingevoerde koersverlegging verder gestalte geven. Daarbij ligt de nadruk nog meer dan voorheen op het aantonen van de meerwaarde van dagbladen als advertentiemedium. Effectonderzoeken en reclame reactie onderzoeken blijven hierin een belangrijke rol spelen.

Directeur Olaf Croon: "Met de komst van Marianna Beets als communicatiespecialist heeft Cebuco weer alle disciplines in huis om de toegevoegde waarde van de krant als advertentiemedium voor het voetlicht te brengen bij beslissers in het communicatietraject. Enerzijds brengt Beets jarenlange vakinhoudelijke kennis mee op het gebied van mediastrategie en -communicatie, daarnaast hopen wij dat zij met haar enthousiasme de unieke positie van dagbladen in het medialandschap een positieve impuls gaat geven."