Ingezonden persbericht




Persbericht

Diemen, 20 maart 2009

Generali reikt prijs uit voor beste interne innovatie-idee

Geïnspireerd op de Generali VB Innovatieprijs lanceerde Generali medio 2008 innovatie@generali.nl, een innovatieplatform voor de eigen medewerkers. Het stimuleren van goede ideeën draagt bij aan het streven van Generali om het intermediair nog beter van dienst te kunnen zijn. In de loop van 2008 zijn er via innovatie@generali.nl bijna tweehonderdvijftig ideeën ingediend en deze maand vond de feestelijke prijsuitreiking plaats aan de winnaar Julius de Heer. Met zijn idee wint hij een Weekend voor Twee naar Venetië.

Samen met intermediair
De oplossingen mochten overal over gaan, maar moesten wel voldoen aan een tweetal criteria: Is het idee echt innovatief en is het echt toegesneden op het professionele intermediair? Om dit goed te kunnen beoordelen is een aantal intermediairs van Generali uitgenodigd om zitting te nemen in de jury.

Het beste idee
Met zoveel goede ideeën had de jury overigens geen makkelijke taak. Uiteindelijk kwam het idee van Julius de Heer als winnaar uit de bus. Hij bedacht een eigentijdse en snelle manier om het intermediair in contact te brengen met ondernemers die een concrete verzekeringsbehoefte hebben. Een bruikbaar idee dat voorziet in een bestaande wens van het intermediair. Generali gaat het idee nu uitwerken tot een concreet voorstel.

Over Generali
Generali verzekeringsgroep nv is sinds 1870 actief op de Nederlandse verzekeringsmarkt. In die ruim 135 jaar is Generali uitgegroeid tot een vooraanstaande pensioen- en inkomensverzekeraar voor ondernemers, ondernemingen en particulieren. In het belang van een optimale dienstverlening werkt zij daarbij samen met het professionele intermediair. Generali onderscheidt zich door een persoonlijke service, betrokken opstelling en accurate administratie. De ruim 450 deskundige medewerkers bepalen het succes van de organisatie. Generali maakt als zelfstandige en solide verzekeraar deel uit van de wereldwijd opererende Generali Group. Eén op de vier Europeanen heeft ten minste één verzekering ondergebracht bij de Generali Group. Meer informatie over Generali kunt u op www.generali.nl vinden.

Bijlage (foto):
Julius de Heer wordt in de bloemetjes gezet door juryleden Joop Vriesema, Jaap Oudijk en Wilhelm de Haas, directeur van intermediair Octras, die het intermediair vertegenwoordigde tijdens de prijsuitreiking.

Onderstaande informatie is niet bestemd voor publicatie:

Perscontact:
drs. Jaap Oudijk MM RM, Directeur Marketing & Sales Telefoon direct: (020) 660 17 30 / (06) 14 36 06 55 E-mail: jaapoudijk@generali.nl


---






---- --