Ingezonden persbericht
Bio Cotton-label valt in de prijzen bij lezers van magazine Santé
C&A wint Easy Living Award van Santé
Amsterdam, 20 maart 2009 - C&A kreeg vandaag de Santé Easy Living Award uit handen van lifestylemagazine Santé. De lezers van het magazine hebben het Bio Cotton-label van C&A uitgeroepen tot winnaar in de categorie mode.
"Wij zijn zeer vereerd met deze Award, omdat deze door de lezers zelf wordt gekozen en uitgereikt. Wij zijn erg trots op onze Bio Cotton collectie en zijn blij dat het door onze klanten op deze manier wordt gewaardeerd" aldus Martijn van der Zee, Marketing directeur van C&A. Het magazine Santé had haar lezers opgeroepen een stem uit te brengen op producten die het leven in 2008 nét dat beetje prettiger en aangenamer maakten.
"Het is zeer terecht dat C&A deze Award heeft gewonnen, zeker vanwege het verhaal van verantwoord ondernemen wat achter deze collectie en C&A zit" aldus José Bernaerts, hoofdredacteur van Santé. Het Bio Cotton-label bestaat uit modieuze en comfortabele kleding voor het hele gezin en is gemaakt van 100% organisch verbouwd katoen. Bij organisch verbouwt katoen wordt geen gebruik gemaakt van kunstmest en chemische bestrijdingsmiddelen. Door het biologisch verbouwen van katoen verbeteren ook de levensomstandigheden van de boeren en van het milieu. De Bio Cotton kleding is te koop bij alle C&A-filialen en is herkenbaar aan het speciaal ontwikkelde Bio Cotton-label. Vanaf 23 maart zal de Bio Cotton collectie extra in de aandacht staan in de C&A-filialen.
Bijschrift foto: José Bernaerts, de hoofdredacteur van Santé, overhandigt de Santé Easy Living Award aan Martijn van der Zee, de marketing directeur van C&A Nederland, op het hoofdkantoor van C&A.