Gemeente Hulst
Persbericht - 20.03.2009
Klanttevredenheidsonderzoek gemeentewinkel
Op 17 november 2008 werd in Hulst de gemeentewinkel geopend. Na 4
maanden wil de gemeente nu graag weten hoe de klanten deze nieuwe vorm
van dienstverlening ervaren.
Zijn zij tevreden over de gemeentwinkel?
Vanaf 23 maart 2009 worden er gedurende een periode van 1 maand
enquêtes afgenomen in de gemeentewinkel om de mening van de bezoekers
te peilen. Op verschillende tijdstippen wordt er geënquêteerd om zon
goed mogelijk beeld te krijgen van de meningen van verschillende
mensen. Het deelnemen aan de enquête neemt slechts een minuut of 5 in
beslag. Uit het resultaat hoopt de gemeente te kunnen concluderen wat
men van de gemeentewinkel vindt en wat eventuele verbeterpunten zijn.
---
Gemeente Hulst stafafdeling - Communicatie
Micaëla Van Bunder (gemeentevoorlichter)
Tel : 0114-389136
Gsm : 06-51427331
Fax : 0114-314627
Email: communicatie@gemeentehulst.nl