Callcenter Ad Hoc zoekt 100 nieuwe medewerkers
ALPHEN AAN DEN RIJN, 20090319 -- Callcenter Ad Hoc Sales support in Alphen aan den Rijn blijft op zoek naar nieuwe medewerkers. Ondanks de economische malaise blijft het werkaanbod en dus het aantal werkplaatsen groeien.
Met ruim 200 (deels parttime) agents is Ad Hoc Sales support één van de grotere callcenters van Nederland. Al 15 jaar biedt Ad Hoc inbound en outbound kwalitatief hoogwaardige telefoonafhandeling gericht op zowel de zakelijke als de consumentenmarkt. Daarbij worden ook meertalige opdrachten uitgevoerd. Vanzelfsprekend zijn de medewerkers een belangrijke schakel in het succes.
"We kunnen in principe wel 100 nieuwe medewerkers plaatsen", vertelt directeur Dave Geukes. "Van student tot herintreder, er is werk zat voor iedereen die op zoek is naar een flexibele en uitdagende baan. Na een start als trainee, kan men al snel gecertificeerd agent worden en zijn er aantrekkelijke doorgroeimogelijkheden." Geukes vervolgt: "Het feit dat sommige van onze agents al sinds de start van het bedrijf bij ons werkzaam zijn, is mede ook te danken aan een goede sfeer. Zo organiseren wij meerdere malen per jaar een feestweek voor onze medewerkers."
Ad Hoc Sales support werkt voor een groot aantal A-merk opdrachtgevers en maakt onderdeel uit van Ad Hoc BV. Een ander bedrijfsonderdeel is Ad Hoc Data, dataleverancier van bedrijfsadressen.
Ad Hoc Sales support
Ingezonden persbericht