Nieuwe huisstijl Backup-Connect


Zorgeloos en vrolijk

ALMERE, 20090316 -- Vandaag introduceert Backup-Connect haar nieuwe logo en nieuwe huisstijl. De sfeer is zorgeloos en vrolijk. Er wordt gewerkt met foto's van mensen in niet-allerdaagse uitingen. Het is modern zaken doen met een knipoog. Het stoffige karakter van backup wordt hiermee naar de achtergrond gebracht en er wordt meer toegespeeld op de positieve emotie van de klant.

Backup-Connect is als marktleider een nieuwe weg ingeslagen door de focus op het gevoel te leggen. "Backuppen" moet plezierig, onbezorgd, vertrouwd en veilig zijn.

Duidelijke merkpositie
De nieuwe huisstijl vertegenwoordigt de belangrijkste waarden van Backup-Connect:

* Transparant: Klanten en partners weten met wie ze zaken doen en waar ze aan toe zijn.
* Persoonlijk: Persoonlijke benadering staat voorop.
* Duidelijk: Overzichtelijke indeling, beknopte teksten zonder poespas.

De nieuwe huisstijl sluit aan bij de primaire doelgroepen van Backup-Connect. De huisstijl is duidelijk en onderscheidend.

Over Backup-Connect
Backup*Connect is een zelfstandige, Nederlandse leverancier van complete online backup diensten. De nadruk ligt hierbij op veiligheid en betrouwbaarheid. Backup*Connect biedt krachtige software - de Backup*Connect Manager - en maakt gebruik van eigen apparatuur die veilig is gestationeerd in de Amsterdam Internet Exchange. Backup*Connect beheert zelf de gehele backup keten en de beveiliging wordt dagelijks gecontroleerd door McAfee Secure. De dienstverlening van het bedrijf is vastgelegd in heldere Service Level Agreements. Backup*Connect is actief in 16 landen, heeft in 5 landen eigen verkoopkantoren en werkt met een uitgebreid netwerk van resellers en partners. Kijk voor meer informatie op www.backup-connect.nl