Ingezonden persbericht


Tilburg, 16 maart 2009

Persbericht

95% omzetstijging voor Take it Now.

IT e-tailer Take it Now heeft in de eerste maanden na introductie van haar nieuwe website een omzetgroei van ruim 95% laten zien. Zowel het aantal klanten als de gemiddelde besteding is hoger dan vorig jaar. De consument reageert enthousiast op de nieuwe website die als zeer overzichtelijk wordt ervaren en waar men tegenwoordig via de chat functie eenvoudig even advies, levertijden en dergelijke kan vragen.

Naast de uitbreiding van ons productgamma, het toevoegen van alaTEST en productvideo's is de toegankelijkheid en het gebruikersgemak van onze webwinkel significant verbeterd. Aldus Tom Coehorst directeur van Take it Now. "Onze nieuwe website wordt als zeer gebruiksvriendelijk ervaren zonder dat wij de "look & feel" teveel hebben veranderd".

Take it Now is als eerste en oudste IT webwinkel in Nederland constant bezig haar serviceniveau op het hoogste level te houden. Daarbij zijn gemakkelijk, voordelig en betrouwbaar de steekwoorden. Over Take it Now
Take it Now is opgericht in 1998 en daarmee de oudste Nederlandse ICT e-tailer. Met meer dan 75.000 kopende klanten en gemiddeld 120.000 orders op jaarbasis zijn sporen ruimschoots verdiend. In samenwerking met de grootste, internationale leveranciers worden meer dan 150.000 verschillende ICT-producten op de site TakeitNow.nl aangeboden. De klant kan rekenen op een voordelige prijs en goede service, zowel bij de bestelling als bij de levering van het artikel. Take it Now is mede vanwege deze speerpunten uitgegroeid tot een stabiel bedrijf en een leidende marktpartij.

Noot voor de redactie (

Ingezonden persbericht