Audax
PRiMO
Audax lanceert nieuw weekblad PRiMO
Woensdag 4 Maart, 2009
Audax Publishing brengt op woensdag 11 maart 2009, weekblad PRiMO,
hét eerste Glossy Familieblad van Nederland op de markt.
Door de unieke formule is PRiMO een blad voor zowel mannen als
vrouwen. Hét eerste echte Glossy Familieblad van Nederland met
wekelijks glamourverhalen over en interviews met de sterren, maar ook
mode, beauty, royalty, trends, body&mind, fitness, auto's en sport.
PRiMO, wekelijks toonaangevend en inspirerend!
PRiMO met een verkoopprijs van â¬2,- is overal verkrijgbaar en
verschijnt in een drukoplage van ruim 170.000. Elke week telt PRiMO 60
pagina's. De speciale introductieprijs voor de eerste twee nummers is
⬠1,-.
In week 11 en 12 wordt PRiMO promotioneel ondersteund middels
advertenties, instore promoties en een tv-campagne. De tv-commercial
is gedurende twee weken te zien op Nederland 1, Nederland 3, RTL4 en
SBS6.
PRiMO is een uitgave van Audax Publishing. Audax is een veelzijdige
organisatie die zich in de breedste zin van het woord bezighoudt met
het uitgeven, verspreiden en retailen van media- en aanverwante
producten. Vanuit het Audax-complex in Gilze worden wekelijks circa 3
miljoen exemplaren tijdschriften, Nederlandse en buitenlandse kranten,
boeken en kantoorartikelen verzonden.