Gemeente Leidschendam-Voorburg
Veiligheid
Klanttevredenheidsonderzoek
13 maart 2009 - Deze maand wordt er in het Servicecentrum een
onderzoek gehouden naar de tevredenheid van de bezoekers. Enquêteurs
van TNS Nipo vragen bezoekers naar hun ervaringen met de gemeentelijke
dienstverlening. Met de resultaten van dit klanttevredenheidsonderzoek
wil de gemeente haar dienstverlening verder afstemmen op de wensen en
behoeften van haar inwoners.
Onderzoek dienstverlening
Tussen maandag 16 maart en vrijdag 27 maart vindt het onderzoek plaats
bij de bezoekers van het Servicecentrum zelf. Daarnaast is er een
onderzoek naar de telefonische dienstverlening. Dit onderzoek vindt
telefonisch plaats, tussen maandag 16 maart en vrijdag 17 april. Als u
in februari heeft gebeld met de gemeente, dan kunt u gevraagd worden
deel te nemen aan het onderzoek.
De gemeente Leidschendam-Voorburg werkt continu aan de verbetering van
haar dienstverlening. Elk jaar wordt de stand van zaken opgemaakt door
een meting van de klanttevredenheid. Uit voorgaande onderzoeken blijkt
dat de inwoners over het algemeen tevreden tot zeer tevreden zijn.
Verbeteringen naar aanleiding van eerdere resultaten zijn bijvoorbeeld
langere openingstijden en een uitbreiding van de digitale
dienstverlening.
Onderzoek uitvoering Wmo
Ook vindt er op dit moment onderzoek plaats naar de uitvoering van de
Wmo. Het gaat om een klanttevredenheidsonderzoek bij cliënten die in
2007 of 2008 een aanvraag hebben gedaan voor een individuele
Wmo-voorziening.. De vragenlijst voor het Wmo-onderzoek kan tot 19
maart teruggestuurd worden.