Ingezonden persbericht


Sitel verkozen tot "Best Presterend Contact Center" door Global Services

Sitel, wereldwijd marktleider in Business Process Outsourcing (BPO) op het gebied van klant contacten, is in het vijfde jaarlijkse Global Services 100 onderzoek uitgeroepen tot "Best presterende contact center".

Volgens het tijdschrift Global Services dat de Global Services 100 publiceert, is de keuze gebaseerd op de bewezen kwaliteiten qua markt leiderschap, innovatie en klantenservice. Sitel is in deze categorie al vier keer eerder als winnaar uit de bus gekomen.

"Sitel is trots op de erkenning van het best presterende contact center", zegt Dave Garner, directeur en CEO van Sitel. "Deze prijs is het resultaat van het succes van onze internationale Operations Teams. Zij zorgen ervoor dat de Best Practices wereldwijd tot norm worden gemaakt. De prijs is tevens te danken aan onze kwalitatief hoogwaardige medewerkers die een uitstekende klantenservice bieden namens een aantal vooraanstaande merken ter wereld."

Het Global Services 100 onderzoek, geldt als industrienorm voor het wereldwijd identificeren van toonaangevende bedrijven op het gebied van wereldwijde dienstverlening.

Het tijdschrift Global Services en het consultancybedrijf neoIT hebben de categorie prijzen bekendgemaakt tijdens de 2009 Global Services Conference in New York.

Over Global Services
Global Services faciliteert de internationale service aan klanten en dienstverleners op het gebied van uitbesteding van IT services en van andere bedrijfsprocessen (BPO).Meer informatie over Global Services is te vinden op www.globalservicesmedia.com

Over Sitel
Sitel is een wereldwijde leider in Business Process Outsourcing (BPO). Het bedrijf voorziet in de behoefte aan customer care en transactieverwerking van klanten met 60.000 werknemers in 27 landen. Sitel levert oplossingen van wereldklasse, vanuit on-shore, nearshore en offshore locaties via ruim 155 vestigingen in Noord Amerika, Zuid Amerika, Europa en Azië. Met de onderscheiden diensten levert het bedrijf haar afnemers strategisch inzicht, schaalgrootte en diversiteit in aanbod voor het beste rendement op hun klant investering. Sitel is een particuliere onderneming met de Canadese Investerings maatschappij Onex Corporation als grootaandeelhouder. Zie ook www.sitel.com

Sitel heeft in Nederland vestigingen in Eindhoven en Almelo. Sitel is gespecialiseerd in de sectoren 'Finance & Verzekeringen, 'Telecom, Kabel en ISP', Nutsbedrijven en 'Technology & Consumer Electronics'

Voor nadere informatie:
Sitel: Amit Shankardass, tel.+1 877.95.Sitel Amit.Shankardass@sitel.com

Sitel Nederland: Loek de Wijze, Sales & Marketing Manager, tel. 040-291.7000, email loek.dewijze@sitel.com

Effect Communicatie: Tjarko Rookmaker, tel: 023 5470797, tjarko@effect-europr.nl