Ingezonden persbericht
Sitel verkozen tot "Best Presterend Contact Center" door Global Services
Sitel, wereldwijd marktleider in Business Process Outsourcing (BPO) op
het gebied van klant contacten, is in het vijfde jaarlijkse Global
Services 100 onderzoek uitgeroepen tot "Best presterende contact
center".
Volgens het tijdschrift Global Services dat de Global Services 100
publiceert, is de keuze gebaseerd op de bewezen kwaliteiten qua markt
leiderschap, innovatie en klantenservice. Sitel is in deze categorie al
vier keer eerder als winnaar uit de bus gekomen.
"Sitel is trots op de erkenning van het best presterende contact
center", zegt Dave Garner, directeur en CEO van Sitel. "Deze prijs is
het resultaat van het succes van onze internationale Operations Teams.
Zij zorgen ervoor dat de Best Practices wereldwijd tot norm worden
gemaakt. De prijs is tevens te danken aan onze kwalitatief hoogwaardige
medewerkers die een uitstekende klantenservice bieden namens een aantal
vooraanstaande merken ter wereld."
Het Global Services 100 onderzoek, geldt als industrienorm voor het
wereldwijd identificeren van toonaangevende bedrijven op het gebied van
wereldwijde dienstverlening.
Het tijdschrift Global Services en het consultancybedrijf neoIT hebben
de categorie prijzen bekendgemaakt tijdens de 2009 Global Services
Conference in New York.
Over Global Services
Global Services faciliteert de internationale service aan klanten en
dienstverleners op het gebied van uitbesteding van IT services en van
andere bedrijfsprocessen (BPO).Meer informatie over Global Services is
te vinden op www.globalservicesmedia.com
Over Sitel
Sitel is een wereldwijde leider in Business Process Outsourcing (BPO).
Het bedrijf voorziet in de behoefte aan customer care en
transactieverwerking van klanten met 60.000 werknemers in 27 landen.
Sitel levert oplossingen van wereldklasse, vanuit on-shore, nearshore en
offshore locaties via ruim 155 vestigingen in Noord Amerika, Zuid
Amerika, Europa en Azië. Met de onderscheiden diensten levert het
bedrijf haar afnemers strategisch inzicht, schaalgrootte en diversiteit
in aanbod voor het beste rendement op hun klant investering. Sitel is
een particuliere onderneming met de Canadese Investerings maatschappij
Onex Corporation als grootaandeelhouder. Zie ook www.sitel.com
Sitel heeft in Nederland vestigingen in Eindhoven en Almelo. Sitel is
gespecialiseerd in de sectoren 'Finance & Verzekeringen, 'Telecom, Kabel
en ISP', Nutsbedrijven en 'Technology & Consumer Electronics'
Voor nadere informatie:
Sitel: Amit Shankardass, tel.+1 877.95.Sitel Amit.Shankardass@sitel.com
Sitel Nederland: Loek de Wijze, Sales & Marketing Manager,
tel. 040-291.7000, email loek.dewijze@sitel.com
Effect Communicatie: Tjarko Rookmaker, tel: 023 5470797,
tjarko@effect-europr.nl