Chef-koks kiezen voor Lidl spuitslagroom
Producttest Chef's Magazine maart 2009: panel van chef-koks koos voor spuitslagroom Lidl
HAARLEM, 20090310 -- Uit de producttest in het nieuwe Chef's Magazine van maart, blijkt dat een panel van chef-koks na een uitgebreide blinde producttest heeft gekozen voor spuitslagroom van de Lidl. De smaak, kleur en structuur van deze slagroom stak met kop en schouders uit boven de andere geteste merken. Het meest opzien baarde de prijs; met ¤ 4.11 exclusief BTW per liter is deze slagroom de op een na goedkoopste uit de test. Van de tien geteste soorten slagroom werden er overigens maar twee als voldoende beoordeeld, de rest scoorde onvoldoende tot slecht.
Chef's Magazine het vakblad voor de professional voor de horeca, test elke maand een food product. Daarnaast is er in het magazine ook ruimte voor een fabrieksreportage, aandacht voor nieuwe producten en interviews met (bekende) chef-koks.
Het glossy magazine wordt ondersteund door een online uitgave op www.chefsmagazine.nl
De producttest is te downloaden in pdf formaat: www.chefsmagazine.nl/producttestslagroom.pdf
Ingezonden persbericht