Gemeente Laren
Puinruimen. Orden uw administratie
Het Schuldhulploket en Plangroep organiseren een bijeenkomst met als
doel het leren ordenen van post en administratie. Tijdens de
bijeenkomst zullen de deelnemers (maximaal tien) onder begeleiding met
hun meegebrachte papieren een persoonlijke basisadministratie
aanleggen.
Met een geordende administratie kunt u op www.huizen.nl > Sociale
zaken via "bereken uw recht" makkelijk berekenen of u in aanmerking
komt voor (landelijke of lokale) financiële ondersteuning.
Alle inwoners van de gemeenten Huizen, Blaricum, Eemnes en Laren van
18 jaar en ouder kunnen zich voor de bijeenkomst aanmelden. Er zijn
geen kosten aan de bijeenkomst verbonden. Voor opbergmateriaal
(mappen/tabbladen) wordt gezorgd.
Tijdstip en lokatie
De bijeenkomst vindt plaats op dinsdag 10 maart 2009 van 13:30 tot
16:30 uur in het gemeentehuis van Huizen, Graaf Wichman 10. Het enige
wat u mee hoeft te nemen is uw (ongeordende) administratie en
ongeopende brieven.
Meer weten of aanmelden?
Bel op maandag, woensdag of donderdag tussen 9.00 en 10:00 uur met
Nathalie de Nijs van het Schuldhulploket. Telefoonnummer 035-5289233.
Aanmelden is mogelijk tot en met 5 maart 2009