Lancering House Vision Interactive
10/03/2009 16:46
Waterbeek B.V.
Waterbeek Media innoveert crossmediaal aanbod als antwoord op teruglopende oplages in geprinte media.
Lancering House Vision Interactive, het grootste online magazine voor vakantiewoningen in Europa.
Vandaag lanceert het cross-mediale marketingbedrijf Waterbeek Media te Enschede, makers van ondermeer het succesvolle TV programma House Vision het eerste online magazine voor vakantiewoningen in heel Europa: House Vison Interactive (www.housevisioninteractive.com).
Het starten van een online magazine is een antwoord op de teruglopende oplagecijfers van geprinte media alsmede de behoefte aan steeds actuelere informatie. Bedenker van het magazine en directeur van Waterbeek Media, Klaas Beute: "Iedere speler in de markt van consumenten-media is bezig om lezers aan zich te binden. De consument moet meer dan voorheen centraal staan. Daarom zijn onze crossmediale concepten ook zo succesvol, ze combineren de behoefte van de consument aan meerdere media tegelijkertijd. Uit onderzoek blijkt dat oplages van geprinte media sterk teruglopen, vandaar dat wij een online magazine introduceren dat naadloos past in het concept House Vision."
Het interactieve platform moet de lezers inspireren en verrassen. Het digitale concept in de vorm van een online magazine is een echte innovatie in de wereld van Europese vakantiewoningen. Met een minimale oplage van zo'n 800.000 adressen en een verwacht bestand van 1,3 miljoen adressen wordt het in één keer een van de allergrootste aanbieders op dit gebied.
House Vision Interactive gaat 5 keer per jaar verschijnen en behandelt per uitgave een bijzonder en breed uitgewerkt thema. Met lees-, luister- en kijkverhalen staat de intense beleving van de lezer centraal; de lezer wordt meegenomen naar tal van vakantiegebieden in Europa.
Waterbeek Media is sinds haar oprichting in 2000 gespecialiseerd in het ontwikkelen en exploiteren van crossmediale platformen, waarbij de consument voorzien wordt van relevante marktinformatie via meerdere media tegelijkertijd. Naast het crossmediale platform House Vision exploiteert Waterbeek Media ook de merken Yacht Vision, Jetsetters en BootGarant.
http://www.housevisioninteractive.com