Nieuwe datingsow Take Me Out scoort zeer goed in RTL 5-doelgroep
De eerste aflevering van de nieuwe, dagelijkse RTL 5-datingshow Take
Me Out, gepresenteerd door Eddy Zoëy, scoorde met een marktaandeel van
15,4% al direct zeer goed in de RTL 5-doelgroep 20-34 jaar. Ook in de
bredere doelgroep boodschappers 20-49 jaar behaalde de show een goede
kijkdichtheid van 4,3 % en een mooi marktaandeel van 11%. Daarmee
steeg de zender in dat timeslot boven concurrent SBS 6 uit.
Postcode Loterij: Deal or No Deal profiteerde mee van de nieuwkomer en
wist maar liefst 557.000 kijkers te boeien. Samen met Wie Is De Chef?
bestaat de vooravond van RTL 5 nu uit geheel Nederlandse programmas.
De zender had overall een goede avond met een zenderaandeel van 11,7%
in 20-34 jaar.
Uitzending: Take Me Out: elke werkdag, tussen 19.30 uur en 20.00 uur,
bij RTL 5.
Website: rtl.nl/takemeout
---
Noot aan de redactie: voor meer informatie kunt u contact opnemen met
Susanne Kolfschoten, RTL Nederland Communicatie, via tel: 035 6718878
of susanne.kolfschoten@rtl.nl. Fotos zijn op te vragen via
mediadocumentatie@rtl.nl. U kunt daarnaast ook onze website
www.pressroomrtlnederland.nl bezoeken.
RTL Group