RTL Group

Nieuwe datingsow Take Me Out scoort zeer goed in RTL 5-doelgroep

De eerste aflevering van de nieuwe, dagelijkse RTL 5-datingshow Take Me Out, gepresenteerd door Eddy Zoëy, scoorde met een marktaandeel van 15,4% al direct zeer goed in de RTL 5-doelgroep 20-34 jaar. Ook in de bredere doelgroep boodschappers 20-49 jaar behaalde de show een goede kijkdichtheid van 4,3 % en een mooi marktaandeel van 11%. Daarmee steeg de zender in dat timeslot boven concurrent SBS 6 uit.

Postcode Loterij: Deal or No Deal profiteerde mee van de nieuwkomer en wist maar liefst 557.000 kijkers te boeien. Samen met Wie Is De Chef? bestaat de vooravond van RTL 5 nu uit geheel Nederlandse programmas. De zender had overall een goede avond met een zenderaandeel van 11,7% in 20-34 jaar.

Uitzending: Take Me Out: elke werkdag, tussen 19.30 uur en 20.00 uur, bij RTL 5.

Website: rtl.nl/takemeout

---

Noot aan de redactie: voor meer informatie kunt u contact opnemen met Susanne Kolfschoten, RTL Nederland Communicatie, via tel: 035 6718878 of susanne.kolfschoten@rtl.nl. Fotos zijn op te vragen via mediadocumentatie@rtl.nl. U kunt daarnaast ook onze website www.pressroomrtlnederland.nl bezoeken.