BP Nederland
BP viert 100-jarig bestaan met vrijkaartjes en expositie
Publicatiedatum: 06 maart 2009
BP 100 jaar logo Zoektocht naar herinneringen autorijden
BP lanceert deze week de campagne â100 jaar BPâ. Met diverse
feestelijke activiteiten viert de oliemaatschappij, die in 1909 is
opgericht, haar 100-jarig bestaan. Zo krijgen tankende klanten van BP
een tweede kaartje gratis voor diverse attracties en activiteiten en
wordt er een tentoonstelling gehouden tijdens de Wereldhavendagen.
Met vrienden naar de sauna, indoor skydiven of naar de Dinnershow of
Dreams. Met de kinderen naar de Apenheul, bowlen of Movie Park
Germany. Of een rondvaart door de Amsterdamse grachten, karten, skiën
of een diner bij Humphreyâs Restaurants. Vanaf 4 maart tot en met 5
mei krijgen klanten het tweede toegangskaartje gratis voor
verschillende activiteiten, voor iedereen die minimaal twintig liter
tankt bij een van de 320 bemande Nederlandse BP-tankstations. Op
www.bp.nl/feestje is meer informatie te vinden.
âOp je verjaardag trakteer je. In plaats van een groot feest willen we
onze klanten hun eigen feestje laten vieren,â zegt Anneke Scholtes,
Brand & Communication Manager bij BP Nederland. âKlanten kunnen ruim
twee maanden kiezen uit uiteenlopende attracties en activiteiten, die
het best bij hen passen.â
Be Part of BP History
In de afgelopen 100 jaar is er veel veranderd op het gebied van
mobiliteit. Daarom houdt BP tijdens de Wereldhavendagen van 4 tot 6
september een feestelijke expositie over 100 jaar mobiliteit in het
algemeen en 100 jaar BP in het bijzonder. De eerste auto in de straat,
de eerste file, de autoloze zondagen, met het gezin in de auto naar
Frankrijk of de vriendelijke pompbediende in het dorp⦠Voor deze BP
History expositie is het bedrijf op zoek naar materialen, fotoâs,
documenten en leuke anekdotes over 100 jaar mobiliteit. Aanmelden kan
via de site www.bp.nl/100jaar.
BP 100 jaar partners in lampjes
Klik hier om naar www.bp.nl/100jaar te gaan
Zie het origineel