Ingezonden persbericht
PRESSRELEASE
Amsterdam, 9 maart 2009
JuniorSenior zet aerea op de kaart
Junior Senior heeft de introductie campagne gelanceerd voor de nieuwe draadloos breedband internetaanbieder aerea. Aerea biedt als eerste in de wereld WiMAX aan, exclusief in Amsterdam. WiMAX, de opvolger van WiFi, is de nieuwe standaard op het gebied van draadloos internet en is ontwikkeld door o.a. Intel en Alcatel Lucent. De campagne, met als thema: 'Het kan dus wel', is een knipoog naar de Amsterdamse mentaliteit en al haar vooroordelen. Maar ook naar de fatsoenspolitie en de vele regeltjes die we als burger en consument krijg opgelegd. Gedurende het jaar zal JuniorSenior diverse media inzetten om de campagne kracht bij te zetten.
Over JuniorSenior
JuniorSenior is een internationaal opererend fullservice communicatiebureau, gespecialiseerd in communicatie met jonge mensen en doelgroepen. JuniorSenior blijft zichzelf constant vernieuwen, zo is het bureau de laatste tijd uitgebreid met een divisie Sportmarketing en nieuwe tools als een Second Media Opinion en JuniorSenior Direct Marketing. Drie jaar geleden werd gestart met de export van expertise over jongeren en hun mediagebruik met als gevolg dat er inmiddels JuniorSenior kantoren zijn geopend in onder meer Parijs, Budapest en Praag. JuniorSenior werkt voor klanten als Unilever, Chupa Chups, Mentos, Henkel, Campina, Fairfood, Ubisoft, CliniClowns en Surfspot. Kijk voor mee informatie op www.jr-sr.com
Einde persbericht
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Noot voor de redactie,
Ingezonden persbericht