Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters
Eveline van Veelen Manager Business & Product Development bij Randstad
Callflex
Eveline van Veelen Eveline van Veelen is per 1 maart in dienst
getreden bij Randstad Callflex als manager Business & Product
Development. In deze functie is zij verantwoordelijk voor de
ontwikkeling van nieuwe en innovatieve diensten en producten op HR
gebied binnen de contact center branche. Daarnaast zal Eveline leiding
geven aan het Callflex Advies Team bestaande uit COPC-gecertificeerde
procesmanagers. Eveline zal rapporteren aan Jeroen van Hooff,
directeur Randstad Callflex, en maakt deel uit van het MT.
Eveline van Veelen volgt Jeroen van de Star op die per 1 maart bij
Tele'Train in dienst is getreden als directeur van de Business Unit
Training & Education. Eveline is in 2003 bij Randstad begonnen in het
Management Traineeship. Zij heeft onder andere de tak Search &
Selection van Randstad opgezet en is twee jaar rayonmanager bij
Callflex geweest. Na een uitstap van een jaar als consultant bij
organisatie advies bureau Turner keert zij weer terug bij Randstad.
Randstad Callflex
Randstad Callflex biedt als specialist in mens en werk dé HR-oplossing
voor contactcenters. Met 40 vestigingen verspreid over het hele land,
regulier en inhouse services, en dagelijks zo'n 6000 medewerkers aan
het werk is Randstad Callflex marktleider in de contactcenter branche.
Randstad Callflex wil als marktleider de partner in business zijn op
het gebied van HR-gerelateerde flexibiliteitvraagstukken in de
contactcentermarkt. Zij deelt graag haar expertise over onder andere
de arbeidsmarkt, retentie, loopbaanperspectief en wervingscampagnes.
Bovendien zet zij haar COPC-gecertificeerde procesmanagers in om
gezamenlijk organisaties te verbeteren op HR-gebied.