Huijskens Communications ziet levenslicht
02/03/2009 10:22
Huijskens & Istha
Huijskens Communications ziet levenslicht - Huijskens Communications is launched
Amsterdam, maandag 2 maart 2009 - Het communicatieadviesbureau Huijskens & Istha Corporate and Financial Communications verandert vandaag van naam. Het bureau onder leiding van partners Charles Huijskens en Ian Bickerton zal voortaan zijn diensten verlenen onder de naam Huijskens Communications.
Het team van Huijskens Communications blijft onverminderd actief op de gebieden financiële en corporate communicatie (waaronder van oudsher als specialisme het terrein van crisiscommunicatie) alsmede public affairs. Ook verzorgt het bureau media- en communicatietrainingen op maat.
De cliënten van Huijskens Communications bevinden zich doorgaans in de top van het bedrijfsleven en de publieke sector. Regelmatig wenden ook zakenbanken en advocatenkantoren zich tot het bureau voor advies ten behoeve van hun cliënten.
Sinds 1992 is het bureau van Charles Huijskens een gevestigde naam op het gebied van financiële en corporate communicatie en helpt het zijn cliënten door een heldere communicatiestrategie hun doelstellingen te realiseren. Huijskens Communications onderscheidt zich door het advies voor zijn cliënten ook in de praktijk tot uitvoering te brengen.
Contactgegevens:
Jan van Goyenkade 7
1075 HN Amsterdam
Telefoon (-31-) (0)20 - 6 855 955
Fax: (-31-) (0)20 - 6 855 422
info@huijskens.nl
www.huijskens.nl
Huijskens Communications is launched
Amsterdam March 2 2009 - On March 2 2009, public relations bureau Huijskens & Istha will change its name. The agency, under the leadership of partners Charles Huijskens and Ian Bickerton, will from that date be called: Huijskens Communications.
Huijskens Communications' team will continue to focus on financial and corporate communications - including specialist expertise in crisis communications - and public affairs. It will also provide media and communication training.
Huijskens Communications' clients include leading national and international names in the corporate and public sectors. Law firms and banks regularly call upon the agency for advice on behalf of their clients.
Since 1992, the name of Charles Huijskens' agency has stood for quality in the field of financial and corporate communications, assisting clients to achieve their goals with a clear communications strategy. An integral element of Huijskens Communications' service is practical hands-on advice and support.