Ingezonden persbericht
PERSBERICHT
Arubaans Verkeersbureau lanceert 'Gun jezelf Aruba' campagne
Den Haag, 26 februari 2009 - Per 1 maart gaat de multimediale campagne van het Arubaans Verkeersbureau van start. Via televisie-, radio-, maxi billboard's- en online reclame wordt de Nederlandse consument benaderd.
Humphrey Vrolijk, Director Europe van het Arubaans Verkeersbureau, heeft een zonnige instelling: 'Juist in deze tijd van financiële crisis, gaan wij investeren. Het is belangrijk om sterk visueel aanwezig te zijn op de markt. In een tijd van recessie heeft de consument de mogelijkheid om zijn koopgedrag eens kritisch onder de loep te nemen; heb ik als consument werkelijk dat nodig wat ik in een eerste opwelling geneigd ben te kopen? Belangrijk is de overweging: als ik dit koop, word ik daar gelukkiger van? Een reis naar Aruba maakt gelukkig!'
'We hebben gekozen voor een multimediale campagne die inspeelt op het huidige sentiment. De creatie is ontstaan uit de volgende gedachte: Het is een woelige periode, iedereen heeft haast en het weer in Nederland is grauw. Juist nu ben je toe aan een heerlijke vakantie, vol warmte en gastvrijheid, met goede restaurants en prachtige witte stranden. De veelzijdigheid en de luxe van Aruba is precies wat je nodig hebt! Niet twijfelen à DOEN! Gun jezelf Aruba!' Het Arubaans Verkeersbureau 'gunt' de Nederlandse consument een heerlijke vakantie, en geeft daarom reizen weg naar Aruba, reden te meer om de campagne in de gaten te houden.
Over Aruba
Aruba, ook wel One Happy Island, is een van de benedenwindse eilanden in het Caribisch Gebied met een onafhankelijke status in het Koninkrijk. Deze zonnige vakantiebestemming is bekend om haar parelwitte stranden en azuurblauwe zee, maar heeft meer te bieden dan zonnig vermaak. Het is een ideale locatie voor sporten zoals golfen, duiken, wind- en kitesurfen. Bovendien zijn er vele spa's om bij te komen van het drukke dagelijkse leven.
Voor meer informatie over Aruba: www.aruba.com
###
Noot voor de redactie (
Ingezonden persbericht