Bergler breidt dienstverlening uit met Remote Beheer en Onderhoud


BREDA, 20090226 -- In het 29e levensjaar breidt Bergler ICT haar dienstverlening in de automatisering uit. Onder de noemer Bergler IT Support concentreert een groep specialisten zich volledig op advisering, ontwerp, implementatie, (remote-) beheer en onderhoud van ICT infrastructuren.

Sinds de recente aanvulling van de reguliere activiteiten met zusteronderneming IT Support, bevestigt Bergler ICT de status van all round dienstverlener. Het onderscheid tussen beide ondernemingen zit in het feit dat Bergler ICT de focus vooral richt op de detachering van hooggekwalificeerde ICT-medewerkers en software-ontwikkeling. Bergler IT Support is specialist in (remote-) beheer en onderhoud van netwerken, serversystemen en werkplekken.

Maatwerk
De dienstverlening betreft met nadruk ook het beheer en onderhoud van de security infrastructuur en telefonische support via de helpdesk. De adviseurs en consultants nemen ook de zorg en verantwoording over het ontwerp en de turn-key uitrol of vervanging van ICT infrastructuren voor hun rekening.

Continuïteit
Bergler IT Support heeft als belangrijkste boodschap aan opdrachtgevers dat zij de ongestoorde voortgang van de bedrijfskritische ICT infrastructuur garandeert en daarmee de continuïteit van de bedrijfsvoering borgt. De combinatie van hooggekwalificeerde vakmensen, bijna dertig jaar praktijkervaring, ondersteuning vanuit vier vestigingen en een professionele helpdesk, markeert de kracht van Bergler IT Support.

Zusteronderneming Bergler ICT biedt werk aan 175 medewerkers die zijn verdeeld over vier vestigingen in Breda (hoofdkantoor), Amsterdam, Rotterdam en Apeldoorn. Bergler ICT is een ISO 9001:2008 en ISO 14001:2004 gecertificeerde organisatie en onderhoudt partnerships met Microsoft, HP, Fortinet, Cisco Systems, VMware en TrendMicro.