Betapress tekent overeenkomst voor klantprocessen met Unamic/HCN
ALMERE, 20090226 -- Betapress, de full servicepartner voor de distributie en trade marketing van tijdschriften in Nederland, heeft een overeenkomst van 3 jaar gesloten met Unamic/HCN Interim & Training om klantprocessen binnen de Betapress abonnementenorganisatie verder te optimaliseren.
Onderdeel van de overeenkomst is het plaatsen van een Interim Contact Center Manager en een aantal stafmedewerkers op locatie bij Betapress in Gilze die de organisatie gaan ondersteunen bij de vernieuwing en uitvoering van klantprocessen. Bijzonder aan deze samenwerking is dat Unamic/HCN tevens als Technology Service Provider zal optreden en haar communicatieplatform Interactive Intelligence bij Betapress zal gaan uitrollen. "Deze combinatie van mensen, consulting en technology op een inhouse locatie is uniek in onze business." aldus Geert-Jan Vintges, directeur Business Development bij Unamic/HCN.
De afgelopen jaren heeft Betapress niet alleen fors geïnvesteerd in het verder verbeteren van haar logistieke processen maar vooral ook hard gewerkt aan de verdere professionalisering van haar commerciële processen en werkwijze, zowel richting uitgevers als retailers. Directeur Peter Brouwer ziet de samenwerking met Unamic/HCN als een logisch vervolg op deze inspanningen: "Betapress heeft in de afgelopen jaren haar marktaandeel in de losse verkoop sterk vergroot, ook op het gebied van abonnementenservice willen wij samen met Unamic/HCN een sterke groei gaan realiseren. Uitgevers zullen zich steeds meer gaan toeleggen op hun core business, uitgeven. Vooral commerciële trajecten zullen worden uitbesteed en deze zijn bij Betapress in goede handen "
Unamic/HCN
Ingezonden persbericht