TradeDoubler verbetert product- en dienstenaanbod met td Search
TradeDoubler introduceert td Search in Europa
ROTTERDAM, 20090226 -- TradeDoubler, wereldwijd expert op het gebied van online marketing, heeft haar Europese product- en dienstenportfolio opnieuw ingericht. Met deze strategische zet, voldoet TradeDoubler aan de vraag uit de markt voor een volledig geïntegreerd product- en dienstenaanbod. Hiermee kunnen organisaties hun marketingbudgetten verder optimaliseren en er maximaal resultaat uit halen.
Met deze stap brengt TradeDoubler alle 'performance based' digitale kanalen onder in een geïntegreerde structuur. Daarnaast voegt TradeDoubler de diensten op het gebied van search marketing toe aan de basisproductmix onder de naam `td Search'. Een aantal Nederlandse organisaties, waaronder Bose en DFDS Seaways, zijn inmiddels een samenwerking aangegaan met td Search.
td Search biedt de hoogste standaard voor het beheer van Search Engine Advertising (SEA) campagnes. Hierdoor kunnen klanten uit allerlei sectoren hun SEA-activiteiten met vertrouwen uitbesteden aan het search team van TradeDoubler. Tevens hebben klanten hiermee de garantie dat zij de beste resultaten uit hun search campagne halen.
Het nieuwe multi-channel aanbod van TradeDoubler omvat affiliate-marketing, search marketing, lead-generatie, display-advertentiecampagnes en een uiterst geavanceerd technologisch pakket voor het managen van zoekmachine- en cross-media-activiteiten. Het complete en volledig geïntegreerde portfolio van TradeDoubler in combinatie met één technologisch platform geeft de klanten van TradeDoubler zeer gemakkelijk een overkoepelend beeld van hun activiteiten. Tevens kunnen zij zeer gemakkelijk deze activiteiten optimaliseren.
Remko Nugteren, managing director van TradeDoubler Nederland: "Met deze herpositionering willen wij duidelijkheid en consistentie bieden voor onze Nederlandse klanten. Daarnaast wordt hiermee het voeren van volledig geïntegreerde digitale marketingcampagnes eindelijk realiteit. De mogelijkheid om een campagne te managen en te optimaliseren met één platform is een groot voordeel bij het optimaliseren van de ROI. In combinatie met onze kennis, bereik en technologie versterkt dit onze mogelijkheden om uitstekende digitale resultaten te realiseren voor onze klanten."
Ingezonden persbericht