Hooghoudt KALMOES fans krijgen een rondje van het huis

26/02/2009 13:39

Noordwest 12 B.V.

Groningen, 26 februari 2009

Van Groninger komaf, met Hollandse allure

HOOGHOUDT KALMOES FANS KRIJGEN RONDJE VAN HET HUIS

Tientallen liefhebbers van Kalmoes Beerenburg hebben uit Groningen een VIP-pakket ontvangen. De inhoud van het pakket sluit aan op de nieuwe slogan van het 120-jarige distilleerderijbedrijf: 'Wat Holland Hooghoudt'. Naast een fles beerenburg 'nieuwe stijl', trakteert Hooghoudt zijn fans namelijk op typisch Hollandse producten als snert, chocolademelk en knakworst. Voor de 'introductie' van Hooghoudt Kalmoes Beerenburg heeft Hooghoudt een nieuwe fles en een nieuw etiket laten ontwikkelen. Wat blijft, is de vertrouwde smaak.

Met het uitdelen van de Hooghoudt-VIP pakketten beleeft het Groninger familiebedrijf de finale van een succesvolle winkelactie. Als voorproefje op de introductie van 'Hooghoudt Kalmoes Beerenburg' is de 'oude fles' voorzien van een 'halshanger'. Zo kon het publiek kennismaken met het vernieuwde etiket waarvan de oer-Hollandse sfeer de nieuwe slogan, 'Wat Holland Hooghoudt', perfect ondersteunt. Via een websiteverwijzing heeft Hooghoudt zijn fans opgeroepen mee te dingen naar het Groninger VIP-pakket. Hieraan is op grote schaal gehoor gegeven.

Van hetzelfde huis

Kalmoes Beerenburg kent een groeiende kring van trouwe genieters. Binnen deze kring is maar ten dele bekend dat Kalmoes uit Groningen komt, 'van die sympathieke distilleerderij die vooral bekend is om zijn eerlijke Dubbele Graanjenevers'. Gezien de hoge waarde die de echte liefhebber aan de merknaam Hooghoudt toekent (ambacht, eerlijke ingrediënten, zuivere smaak), heeft Hooghoudt zichtbaar gemaakt dat de vertrouwde Kalmoes Beerenburg van hetzelfde kwaliteitshuis komt. Met de nieuw vormgegeven fles en het aansprekende etiket is het beeld compleet. De restyling is onderdeel van een brede herpositionering die Hooghoudt ter gelegenheid van haar 120-jarige bestaan realiseert.

Hooghoudt 'Heldendag'

Ook nu de nieuwe flessen onder de nieuwe merknaam Hooghoudt Kalmoes Beerenburg in de schappen staan, is er voor de liefhebber veel voordeel te halen. Opnieuw zijn de flessen voorzien van een halshanger, maar nu met een persoonlijke code die toegang biedt tot een spannende 'heldenslag' op internet. Deelnemers kunnen het verloop van deze competitie zelf beïnvloeden. De winnaars gaan een onvergetelijke 'heldendag' beleven, op uitnodiging van de Hollandse kwaliteitsdistilleerderij uit Groningen.

Over Hooghoudt

Hooghoudt producten zijn het resultaat van 120 jaar ervaring. De distilleerderij, in 1888 opgericht door Hero Jan Hooghoudt, is al die jaren nauw met Groningen verbonden gebleven. In een supermoderne bedrijfsomgeving, uitgerust met geavanceerde productielijnen, zorgen traditionele recepturen, ambachtelijke processen, zuivere ingrediënten en ouderwets vakmanschap voor een breed assortiment eerlijke producten. Kijk op www.hooghoudt.nl