Ingezonden persbericht


Persbericht

Hilversum, 25 februari 2009

Traffic Radio nieuwe hoofdsponsor van Free Style evenementen

Het nieuwe radiostation Traffic Radio en Free Style events & promotions gaan een samenwerking aan op het gebied van de MarCom evenementen van Free Style.

Traffic Radio gaat zich het komende jaar als hoofdsponsor verbinden aan een aantal branchegerichte sportevenementen van Free Style. Het betreft hier Reclame Tennis, The Advertising & Marketing Masters, AD Reclamezeildag en SRM Squash.

Free Style events & promotions is toonaangevend op het gebied van netwerk evenementen binnen o.a. de MarCom-, Vastgoed- en Fashionbranche. Onder het motto "sport verbroedert" worden er door inspanning op ontspannen wijze netwerkmogelijkheden gecreëerd.

Traffic Radio is het eerste Nederlandse (internet)radiostation dat zich volledig richt op de automobilist. Het station brengt, 24 uur per dag en 7 dagen per week, een mix van de lekkerste automuziek, verkeersinformatie en autonieuws aangevuld met de meest actuele verkeerstips van medeweggebruikers.

Het station is te beluisteren via (mobiel) Internet (www.trafficradio.nl) en richt zich in eerste instantie op het gebied groot Amsterdam.

Traffic Radio is een initiatief van mobiliteitsplatform Eileen en verzekeraar Delta Lloyd. Het station werd in november vorig jaar geopend door VVD fractievoorzitter Mark Rutte en Erik de Zwart.

"De Free Style MarCom evenementen bieden een uitgelezen mogelijkheid om ons met dit innovatieve radiostation in deze branche te profileren. De evenementen vinden bovendien plaats binnen ons verzorgingsgebied groot Amsterdam", aldus Lars Schotanus directeur van mobiliteitsplatform Eileen.

Traffic Radio is een initiatief van Eileen en Delta Lloyd. Het station wordt ondersteund door toonaangevende partners als Vodafone, Athlon Car Lease, Tunin.FM, Autoweek, Park-line, ARS T&TT, Free Style events & promotions en The Alwaysbemobile Company.


---

Noot voor de redactie (

Ingezonden persbericht