PERSBERICHT
HintTech verbetert website van SUSA studenten uitzendbureau
'Wat wij eerst in een week aan bezoekers hadden, halen wij nu in een dag'
Delft, 24 februari 2009 - Vanwege de economische crisis worden elke dag opnieuw
De werkloosheid in Nederland lijkt met de dag toe te nemen. Dat dit ook binnen de uitzendwereld merkbaar is, bevestigt Sander Sonius, ICT-manager bij SUSA studenten uitzendbureau: 'Een groot gedeelte van de ontslagen mensen hoopt via het uitzendbureau snel weer aan de slag te kunnen, al dan niet tijdelijk.' Hij vervolgt: 'Tel daarbij het feit op dat tegenwoordig vooral het internet wordt gebruikt bij de zoektocht naar een baan en de noodzaak is verklaard waarom wij gebaat zijn bij een gemakkelijk beheerbare en goed vindbare website'. Een derde reden waarom SUSA studenten uitzendbureau dringend een nieuwe website nodig had, is volgens Sonius de flexibiliteit: 'Wij willen met onze websites
SUSA studenten uitzendbureau staat bekend om het poolconcept, waarbij een flexibele schil van meerdere studenten rondom de vaste bezetting van een opdrachtgever wordt opgetuigd. SUSA studenten uitzendbureau kan daardoor op afroep extra mensen leveren die direct kunnen worden ingezet. Er wordt daarbij geput uit specifiek voor de opdrachtgever samengestelde groepen.
SUSA studenten uitzendbureau zocht voor de uitvoering van het project een solide partner die ondersteuning biedt in de vorm van aanvullende kennis en capaciteit. Voor SUSA studenten uitzendbureau was een belangrijke voorwaarde dat ze zouden 'leren en niet afhankelijk blijven'. De gewenste partner vond SUSA studenten uitzendbureau in HintTech. Sonius: 'Bij HintTech hadden we direct een goed gevoel; het bedrijf is qua grootte en type vergelijkbaar met SUSA studenten uitzendbureau, ze zetten senior mensen op het project en brengen de risico's vooraf goed in kaart.'
Volgens Sonius kunnen de consultants van HintTech zich goed verplaatsen in de positie van de klant en denken ze met de klant mee: 'Niet alleen over hoe we het beste product krijgen, maar ook over hoe het beste kennis overgedragen kan worden. Dat is erg prettig om te merken.' Patrick Dekker, directeur van HintTech, is eveneens te spreken over de samenwerking: 'Om de voortgang van het project zoveel mogelijk te waarborgen is vooraf nauwkeurig vastgelegd wat de bedoeling was en gedurende het traject is intensief overlegd tussen de verschillende partijen.'
Met de nieuwe website waarbij het open source contentmanagementsysteem
Over HintTech
HintTech is specialist op het gebied van eBusiness technologie (.Net(TM), Java(TM) platform, Tridion) en IT-projecten. Het bedrijf is opgericht in 1997 en werkt met innovatieve en bewezen technologieën en methodieken. Hiermee realiseert HintTech kwalitatieve maatwerkoplossingen voor zijn klanten. Voor Tridion, Microsoft, Sun J2EE(TM) en IBM WebSphere is HintTech zowel adviserend als uitvoerend partner. HintTech kan onder andere Shell, Nuon, Essent, ING en KLM tot zijn klanten rekenen. HintTech heeft momenteel 117 medewerkers in dienst en heeft vestigingen in Delft, San Francisco en Novi Sad (Servië). Kijk voor meer informatie op
Over SUSA
SUSA studenten uitzendbureau is ontstaan in 1947, uit een samenwerking tussen de Universiteit Utrecht en de Utrechtse studentenfederaties. Begonnen als jobfinder voor studenten die als arbeidskracht voor particulieren werkten. Vele jaren later dé professionele bemiddelaar tussen werkzoekende studenten en bedrijven met een flexvraagstuk. SUSA studenten uitzendbureau maakt daarbij gebruik van het unieke poolconcept. SUSA studenten uitzendbureau heeft vestigingen in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Eindhoven, Enschede, Leiden, Nijmegen, Rotterdam, Tilburg, Utrecht en Wageningen. De ambitie van SUSA studenten uitzendbureau is haar groei uit te bouwen, met als streven landelijke dekking in enkele jaren. Kijk voor meer informatie op
Voor meer informatie voor de pers:
Lubbers & De Jong
Wilco Rutenfrans
020 421 05 65
HintTech
Steven Nyland
015 268 25 73