Iedereen kan photoshoppen


NIJMEGEN, 20090220 -- Photoshop Creative, hét magazine voor creatieve Photoshopgebruikers brengt het Photoshop Creative basisboek uit. Met dit basisboek worden de geheimen van Photoshop op begrijpelijke wijzen uit de doeken gedaan.

Met Photoshop bewerkte beelden zie je op steeds meer plaatsen opduiken. Hoewel, soms zijn de beelden zo goed bewerkt, dat het niet eens opvalt dat ze gemanipuleerd zijn. Reclamefoto's worden geretoucheerd en nieuwsbeelden worden bewerkt. Maar ook kunstenaars hebben de vele mogelijkheden van Photoshop ontdekt.

Voor veel beginners zijn de vele mogelijkheden van het programma vaak een drempel om zich het programma eigen te maken. De vele opties en functies zorgen er al snel voor dat de nietsvermoedende beginner door de bomen het bos niet meer ziet. De redactie van Photoshop Creative heeft daarom een aantal tutorials speciaal samengebracht in het Photoshop Creative Basisboek.

De tutorials beginnen met de basis, zoals het spelen met lagen en het maken van de juiste selecties. Vervolgtutorials gaan dieper in op specifieke technieken zoals uitvloeien, retoucheren en de doezelaar. Lezers kunnen het geleerde in de praktijk brengen met de gevarieerde workshops.

Het Photoshop Creative Basisboek is sinds 17 februari verkrijgbaar in de winkels. De verkoopprijs is ¤ 8,95. Het Photoshop Creative Basisboek kan ook besteld worden via www.photoshopcreative.nl

Over Photoshop Creative
Photoshop Creative is Nederlands beste tijdschrift dat geheel is gewijd aan Adobe's toonaangevende fotobewerkingssoftware. Direct gericht op creatievelingen, biedt Photoshop Creative de lezers topkwaliteit, zoals lifestyle-magazines dat doen. Creatieve Photoshoppers krijgen naast de grote verscheidenheid aan fotobewerkingsworkshops, praktische handleidingen en gefundeerde reviews van nieuwe digitale camera's, scanners, printers, grafische tabletten en creatieve software, ook nog een cd-rom met handig bronmateriaal om in hun werkstukken te verwerken.
Meer informatie: www.photoshopcreative.nl





Ingezonden persbericht